3 weken geleden de nieuwe HP9371 gekocht. Jammer genoeg zat er een trial versie van Norton Security 2008 op. Ik merkte al heel dat ik door Norton problemen kreeg zeker na een scan, pc was niet meer stabiel en het opstarten en afsluiten duurde onwijs lang. Het afsluiten soms wel meer dan een kwartier en het opstarten meer dan 20 minuten. Ik heb vandaag Norton's removal tool gebruikt om Norton van de pc te halen en hoewel dat gelukt is blijft Windows onwijs langzaam alsof Norton er nog steeds opstaat maar dat is het geval. Ik heb dus mijn oude pc aangesloten waar ik tenminste met NOD32 werk.
Weet iemand of ik nog iets uit de register handmatig moet verwijderen van Symantec? Anders zit ik toch te denken om mijn pc weg te brengen om Visa er opnieuw op te gooien maar dan zonder Norton of gelijk toch terug naar XP. Ik heb vaker gelezen dat Norton sporen achter laat op je pc ondanks die vewijderings proces. Dat zou verklaren waarom mijn pc op dit moment naar de klote is
Weet iemand of ik nog iets uit de register handmatig moet verwijderen van Symantec? Anders zit ik toch te denken om mijn pc weg te brengen om Visa er opnieuw op te gooien maar dan zonder Norton of gelijk toch terug naar XP. Ik heb vaker gelezen dat Norton sporen achter laat op je pc ondanks die vewijderings proces. Dat zou verklaren waarom mijn pc op dit moment naar de klote is