Goede batterijen bij DealExtreme.

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 22:59

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Hallo,

Ik wil een aantal goede batterijen halen. Dit omdat ik genoeg heb van de goedkope batterijen uit de Aldi hier. Ze moeten oplaadbaar zijn. Nu kostten die batterijen hier in Nederland best duur. Ik ben op www.dealextreme.com terecht gekomen, alleen nu is het aanbod daar zeer groot. Ook wil ik een oplader hebben. (gewoon vis stroom).

LINK

Ik wil de batterijen gebruiken voor onder andere mijn XBoX360 controller. De huidige Quick n Charge kit-accu wordt zeer snel leeg. Ik wil zowel AAA als AA batterijen.

Wie kan me een goede tip geven over welke batterijen nou precies de beste zijn?

MVG,

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
Ik zou bij dealextreme goed naar de reviews kijken, want ze verkopen daar ook veel troep. Sowieso als het heel goedkoop is dan is het ws. troep. Goede batterijen uit een betrouwbare fabriek hebben gewoon een bepaalde prijs. Die kan dealextreme ook niet goedkoper maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mokumouse
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-09 15:18

mokumouse

LOLstoel User

je weet dat Dealextreme een chinese groothandel is?? Ik zou daar toch niet me batterijen kopen, daarmee blijkt toch vaak goedkoop == duurkoop.

Blaat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 10:25
DealExtreme is een prachtsite voor zo'n beetje alles dat verstuurbaar is en waar "Made in China" op staat. Maar of je daar nou batterijen wilt kopen... Begrijp me niet verkeerd, er zitten goeie spullen tussen, maar de truc is om ze te vinden.

Houd er ook rekening mee dat er best wat namaak tussen zit. Dus staar ook niet blind op de merkjes. De reviews zijn vaak wel een uitgaanspunt, maar worden gemaakt door amateurs.

[ Voor 27% gewijzigd door Nijn op 14-09-2008 14:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 14-09 11:24

Mars Warrior

Earth, the final frontier

De GP batterijen (één van de bekendste en beste merken), en dan de ReCyko (LSD) van 2050mAh (AA) en 800mAh (AAA) bevallen mij zeer goed en kosten je omgerekend een euro of 9.

Deze zijn direct bruikbaar en hebben dus een zeer lage zelfontlading, voor mij ideaal voor toetsenborden en flitsers: nooit meer 'plotseling' lege accu's als je het spul een maandje niet gebruikt.

Verzending is simpelweg via Air Mail en mijn ervaring is dat je de spullen nadat je een ticket krijgt van Hongkong Mail binnen 4 dagen op je mat liggen.

Material 3 Thema's voor HA | Swiss Army Knife custom card voor HA | AmoebeLabs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Mars Warrior schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:10:
De GP batterijen (één van de bekendste en beste merken), en dan de ReCyko (LSD) van 2050mAh (AA) en 800mAh (AAA) bevallen mij zeer goed en kosten je omgerekend een euro of 9.

Deze zijn direct bruikbaar en hebben dus een zeer lage zelfontlading, voor mij ideaal voor toetsenborden en flitsers: nooit meer 'plotseling' lege accu's als je het spul een maandje niet gebruikt.

Verzending is simpelweg via Air Mail en mijn ervaring is dat je de spullen nadat je een ticket krijgt van Hongkong Mail binnen 4 dagen op je mat liggen.
Hier heb ik wat aan. :D Ja, dat er rommel tussenzit heb ik al begrepen. :X
Maar er zitten ook sommige HEEL interresante dingen tussen. Helaas zie ik geen VARTA of DURACELL-batterijen. :( ZIjn de 2050mah-batterijen net zo krachtig als de 2500mah-batterijen? Voor mijn 360-controller namelijk.

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nijn
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08-09 10:25
Als er wel VARTA en/of DURACELL op zou staan zou ik me zorgen gaan maken. Doe ik eigenlijk ook al bij GP. DealExtreme heeft ontzettend veel producten waar gewoon een merknaam op is geplakt. Meestal zijn dat juist de slechtste.

[ Voor 8% gewijzigd door Nijn op 14-09-2008 14:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior

Mars Warrior

Nijn schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:18:
Als er wel VARTA en/of DURACELL op zou staan zou ik me zorgen gaan maken. Doe ik eigenlijk ook al bij GP. DealExtreme heeft ontzettend veel producten waar gewoon een merknaam op is geplakt. Meestal zijn dat juist de slechtste.
Dat klopt. Het zou heel vreemd zijn als een bedrijf in Hongkong europese / amerikaanse merken mag verkopen waar iha "made in China" op staat O-)
Maar even zonder gekheid: ja, echte merken zullen bij DX niet extreem goedkoop zijn, daarvoor moet je je echt beperken tot hun chinese huismerken en afgaan op reviews van kopers als het gaat om de kwaliteit!

Maar GP komt nu net uit Hongkong / China _/-\o_

En even los van deze discussie: als je hier kijkt bij oplaadbare batterijen, dan zie je dat er bij verschillende testen iha een tweetal merken zeer goed presteren: GP en Ansmann. En je ziet ook dat GP ook nog zwaardere accu's heeft, maar dat zijn dan geen LSD types.

En wat betreft DX: Heel veel van hun spullen (met chinese merknamen) kun je ook bij Conrad of bij AQ4U kopen, maar dan voor meer dan het dubbele vaak dan bij DX.
Zo zijn er daarom ook heel wat Ebay wederverkopers die hun spul lekker goedkoop (zonder verzendkosten) bij DX inkopen en dat tegen de dubbele prijs op Ebay weer verkopen!

En wat betreft de kwaliteit: tuurlijk kun je voor een setje batterijen van $2 niet verwachten dat ze inderdaad die 2200mAh leveren, maar wat dacht je dan voor die prijs?

En oja, er zijn maar een paar bedrijven die dit soort batterijen maken. En dan zie je dat bijv. VARTA en Duracell slechts OEM batterijen zijn...

[ Voor 6% gewijzigd door Mars Warrior op 14-09-2008 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Ok, conclusie:

GP zijn de beste. Toch? Dan bestel ik ze meteen. Ik hoop met dit topic meteen meerdere mensen iets hebben geleerd. :P

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:20
Iets kost veel, of iets is duur

"Kost best wel duur" kan dus niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
ThinkPadd schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:56:
Iets kost veel, of iets is duur

"Kost best wel duur" kan dus niet.
Ja, sorry heb te weinig geslapen vandaag. :O

Maar nu zoek ik ook een goede oplader.

Is dit AAA dezelfde oplader als deze AA maar dan met AA-batterijen? Dus is de oplader an sich hetzelfde? Kan het namelijk nergens terugvinden. Zo nee, wie kent een goede oplader?

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars Warrior

Mars Warrior

salimrmaf schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:56:
Ok, conclusie:

GP zijn de beste. Toch? Dan bestel ik ze meteen. Ik hoop met dit topic meteen meerdere mensen iets hebben geleerd. :P
Besef dat ik me in eerste instantie ook heb gericht op de mening van andere gebruikers op het DX forum en dat, doordat ik ze zelf heb, ook echt van mening ben dat het goede batterijen zijn 8)

Verder kwam ik er bij toeval achter dat een aantal fotozaken die bijv. Canon-compatible spullen verkopen van de merken JJC, Golden White en YongNuo zijn. En die merken worden ook door DX verkocht, maar dan dus veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel goedkoper, en zo ben ik sommige dingen bij DX gaan kopen en tot nu toe een zeer tevreden klant _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LoneGunman
  • Registratie: April 2000
  • Niet online
salimrmaf schreef op zondag 14 september 2008 @ 15:10:
[...]

Ja, sorry heb te weinig geslapen vandaag. :O

Is dit AAA dezelfde oplader als deze AA maar dan met AA-batterijen? Dus is de oplader an sich hetzelfde? Kan het namelijk nergens terugvinden. Zo nee, wie kent een goede oplader?
Kun je zelf ook a.u.b even wat moeite doen? Na één juiste Google-zoekterm te hebben in gevoerd zie je het antwoord zelf ook.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rapture
  • Registratie: Februari 2004
  • Laatst online: 01:08

rapture

Zelfs daar netwerken?

Pak de juiste soort batterijen. 2500, 2700,... mAh toestanden zijn verouderd. Deze batterijen lopen leeg, terwijl je erbij staat. Een X-box controller verbruikt waarschijnlijk weinig zodat de batterijen eerder door zelfontlading dan de verbruiker leeglopen.

Pak dan batterijen die na een jaar op 85% eindigen. Eneloop, ReCyko,... kunnen na een maand bv op 95% van 2000mAh eindigen, terwijl een 2700 op bv 30% eindigt. 30% van 2700 is minder dan 95% van 2000.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
  • Registratie: Mei 2000
Mars Warrior schreef op zondag 14 september 2008 @ 14:10:

Hier werd eigenlijk amper op gereageerd, maar helemaal mee eens. Als je nu batterijen koopt zou ik zeker de nieuwere overwegen en niet meer investeren in reguliere NiMH cellen.

Zowel de GP Recyko als de Sanyo Eneloop zijn hier eigenlijk DE 2 merken in.

Idd zijn ze slechts rond de 2000mAh, maar de eigenschappen van de LSD cellen zorgen ervoor dat ie een 2500mAh reguliere NiMH cel ruim voorbij streeft. Met name de veel lagere zelfontlading en de veel gelijkmatigere leegloop zorgen hiervoor.

^^ zie hierboven dus, was 2min te traag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Heb nu 4X Soshine AA batterijen van 2500Mah, 4X AAA en 4X AA van GP Recyclo besteld. Wel goede koop dus. :P

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Laatst online: 00:51
heb ook al enkele maanden 4 pakjes soshine branded batterijen en zijn idd redelijk goed :)

[ Voor 5% gewijzigd door LED-Maniak op 15-09-2008 18:01 ]

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikbenwouter
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 12-09 08:30

ikbenwouter

! w t R

Meer info over batterijen en laders op:
[Ervaringen] Oplaadbare Batterijen

Ik gebruik overigens ook GP Recyko+ batterijen van Dealextreme en ze werken perfect (lopen niet leeg zoals traditionele Nimh's) dus lijken me geen neppers of het zijn belachelijk goeie neppers :)

[ Voor 7% gewijzigd door ikbenwouter op 15-09-2008 18:10 ]

........................................................................................................................................................

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erwin
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 21:40
Wanneer is een "bekend" merk ècht goedkoop? Uit eigen kennis weet ik dat bijv Duracell die bij de supermarkt in Nederland verkocht wordt voor zo'n €5,- , een marge van ~45% zit. Als je dit terugrekend heb je denk ik een redelijk beeld van wat nou goedkoop is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09-01-2021
LoneGunman schreef op zondag 14 september 2008 @ 15:33:
[...]

Kun je zelf ook a.u.b even wat moeite doen? Na één juiste Google-zoekterm te hebben in gevoerd zie je het antwoord zelf ook.
Nou sorry hoor, ik zit eigenlijk met hetzelfde dilemma, maar na te zoeken op "GP recyko ac charger" heb ik dus niet het goede antwoord.
Gewoon antwoord geven op de vraag had jou minder moeite gekost dan het bovenstaande antwoord...

Ik kan het niet vinden op google, niet iedereen weet in één keer de perfecte zoekzin in te typen...

Kan iemand mij verder helpen?

Alvast bedankt!

Zijn dit nog steeds goede batterijen of zijn er tegenwoordig veel betere te vinden?
Ik begrijp dus dat dit goede batterijen zijn voor afstandsbedieningen bijvoorbeeld, maar geldt dat ook voor bijvoorbeeld zaklampen (die wel veel energie vreten)?

[ Voor 16% gewijzigd door BlakHawk op 31-08-2009 09:58 ]

Youtube: DashcamNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djneo-nl
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:12
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.487
Deze zijn bij mij goed bevallen.
houden me camera ongeveer 4 dagen gevoed dat is langer dan de oude.

[ Voor 30% gewijzigd door djneo-nl op 31-08-2009 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJSmiley
djneo-nl schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 09:59:
http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.487
Deze zijn bij mij goed bevallen.
houden me camera ongeveer 4 dagen gevoed dat is langer dan de oude.
Ik persoonlijk vind het vandaag-de-dag nog zinloos om reguliere NiMH cellen te kopen. Voor een paar $ meer koop je LSD cellen (Eneloop, Recycko, Activecharges). Daarnaast heb ik van een merk als Soshine niet echt het idee dat het supergoed is, meer een kwestie van geluk en/of goede batches treffen.

Action had onlangs de Duracell Activecharges (LSD cellen) voor 1,89 eur per 2 stuks. Lijkt me een veel betere deal (En ook in het reguliere assortiment schijnen ze <3 eur te zijn bij Action maar dat heb ik zelf niet gechecked)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Ik heb met mezelf afgesproken, dat ik alleen maar !-Kwaliteit batterijen in huis haal.

Ik ben er een jaar geleden mee begonnen, het kost ook wel wat maar , voer een jaar? zal ik zien dat het een stuk beter is.

Ik heb alleen Duracell, Soshine en GP ReCycko batterijtjes. Ik wil wel nog die Duracell LSD's halen, maar ik ben ze niet tegengekomen bij de Action. (Zijn het AAA en AA?)

Voor de rest heb ik een hele fijne AAA/AA QuickCharger van DealExtreme Soshine. Werkt perfect!

Ik vind de duracells wel mooi zeg! :9

Afbeeldingslocatie: http://img.photobucket.com/albums/v71/UnknownVT/Battery/DuraLoop/DuraLoop_sz2.jpg

Hmm, zie dat de Duracells 2000 Mah hebben bij 1.2 Volt.

Denk dat ik toch wel Ni-MH batterijtjes moet kopen; 1.5 Volt bij 2500/2700 Mah? Voor de krachtige apparaten.

[ Voor 11% gewijzigd door SalimRMAF op 31-08-2009 23:58 ]

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oddish2211
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 02-09 18:07
ehm, NiMh batterijen hebben ook 1 1.2V cell, alleen alkaline batterijen waren dacht ik 1.5V

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
salimrmaf schreef op zondag 14 september 2008 @ 15:10:

Kan iemand mij verder helpen met deze vraag, iemand eerder besteld bij DE?
Ik vind het zonde om twee keer dezelfde lader te kopen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

salimrmaf schreef op maandag 31 augustus 2009 @ 23:55:
Ik heb met mezelf afgesproken, dat ik alleen maar !-Kwaliteit batterijen in huis haal.

Ik ben er een jaar geleden mee begonnen, het kost ook wel wat maar , voer een jaar? zal ik zien dat het een stuk beter is.
Nog steeds op zoek? Er zijn toch wel eens testen naar batterijen? Daar kwamen die van de Aldi nog best goed uit ook dacht ik (of waren dat de niet oplaadbare?)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SalimRMAF

SalimRMAF

SpaceX - 4K

Topicstarter
Juist! De ALDI-Topcraft batterijen kwamen er beter uit dan Duracells etc. :( Maar op de ene of andere manier wil ik t maar niet geloven. En ik vind Topcraft best duur. :|

Over hierboven:

Ja, het zijn dezelfde OPLADERS, je krijgt er alleen andere batterijen mee.

Ik zou hiernaar kijken:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6152

Heb ik ook, werkelijk SUBLIEM! O-)

Gulfstream G650

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlakHawk
salimrmaf schreef op dinsdag 01 september 2009 @ 22:05:
Juist! De ALDI-Topcraft batterijen kwamen er beter uit dan Duracells etc. :( Maar op de ene of andere manier wil ik t maar niet geloven. En ik vind Topcraft best duur. :|

Over hierboven:

Ja, het zijn dezelfde OPLADERS, je krijgt er alleen andere batterijen mee.

Ik zou hiernaar kijken:

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.6152

Heb ik ook, werkelijk SUBLIEM! O-)
Dank voor het advies! en dan kan ik dus het beste die GP Recyko's erbij nemen?
Dan zijn LSD batterijen toch?

Maar kan ik die ook het beste hebben voor energievreters zoals zaklampen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tunboy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 27-12-2024
Ik zal hier ook eens mijn ervaring delen:
Ik heb GP Recyko's, zowel van Dealextreme als van Conrad en zowel AA als AAA's.
Recyko's zijn superhandig en eigenlijk de enige rechargeables die ik ooit nog zou willen. Zeker als je nooit op voorhand gaat weten of je ze gaat nodig hebben.
De batterijen van Dealextreme gaan even lang mee als die van Conrad en zouden ook 'echte' zijn, geen namaak dus. Toch hebben ze een lichtjes andere kleur (meer metalic dan die van Conrad). Er is van al mijn batterijen ooit wel eentje stukgegaan, dat gaf geen spanning meer en werd door mijn lader dan ook niet meer herkend. Dit was een van die ik op Dealextreme kocht... Kan toeval zijn, voor de rest doen ze het immers allemaal perfect!
Echte aanrader aangezien je iets van 9 euro voor 4 AA's betaald, levering inclusief!
De laders van DX doen ongetwijfeld ook hun werk, en kosten soms maar enkele euro's. Toch heb ik daarvoor voor een Voltcraft IPC-1L van Conrad gekozen, omdat je daarmee je batterijtjes zowel traag als snel kan laden en omdat je ze ook volledig kan laten ontladen voor het laden begint, dit alles komt de levensduur en de capaciteit van je cellen ten goede.

Ik ben zeer tevreden over veel dingen van bij DX, probeer het eens met een pakje van 4 AA of AAA's ofzo en oordeel zelf, zoveel kost dat nu ook weer niet he!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ibex
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:39

Ibex

^^ met stom.

Ik heb eneloops + MH-C9000 lader. Een toppie combinatie, al zeg ik het zelf. Prijzen van de eneloops (LSD) komen op samenkopen.net op 8,75 voor 4 AA's.

Met die lader kan je ook diverse tests doen met je batterijen, en ik moet zeggen dat van al mijn batterijen de GP's er het slechtste aan toe zijn, hoewel ze bij de recentste hoorden.

Archlinux - Rode gronddingetjes zijn lekker - Komt uit .be

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjakskus
  • Laatst online: 08-09 08:58
Ik heb deze besteld en ben er tot nu toe erg tevreden over

http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.25496

Beschikbaar voor ontwikkeling van (webbased) applicaties en dataconversies

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• IWriteCode
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 08-09 13:10

IWriteCode

Less = more

Ibex schreef op woensdag 02 september 2009 @ 22:47:
Ik heb eneloops + MH-C9000 lader. Een toppie combinatie, al zeg ik het zelf. Prijzen van de eneloops (LSD) komen op samenkopen.net op 8,75 voor 4 AA's.

Met die lader kan je ook diverse tests doen met je batterijen, en ik moet zeggen dat van al mijn batterijen de GP's er het slechtste aan toe zijn, hoewel ze bij de recentste hoorden.
Heb precies dezelfde, ook de lader, ook via samenkopen.net... werkt perfect...

Less = more

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JER00N
  • Niet online
Wat betreft 9V-batterijen: ik koop deze altijd: http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.769

Zijn de originele GP's, in de winkel betaal je daar al snel een euro of 4-5 voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pinojo123
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 19:11
Die heb ik ook al eens gehad konden niet meer dan 600mAh bevatten getest met m'n Voltcraft lader. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ThinkPad
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:20
Staat ook in de comments inderdaad :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hipy
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 03-07 17:03
Ik zou op dit moment niks kopen bij DealExtreme, hong-kong post is ongeloofelijk aan het prutsen en ik wacht al op een paketje die Hong kong post nog niet eens heeft verzonden sinds 26oktober!!!

Ook reageerd geen van de genoemde bedrijven op mijn mails.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rubu
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 20:24
hipy schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:26:
Ik zou op dit moment niks kopen bij DealExtreme, hong-kong post is ongeloofelijk aan het prutsen en ik wacht al op een paketje die Hong kong post nog niet eens heeft verzonden sinds 26oktober!!!

Het is altijd een drama zo rond kerst en oud en nieuw, al moet ik zeggen dat het dit jaar wel erg vroeg begint...

• arjants
  • Niet online
hipy schreef op woensdag 10 november 2010 @ 18:26:

Daar is in een ander topic al een discussie over: Ervaringen met DealExtreme.com - deel 2

Vanaf 08-11-2010 worden nieuwe bestellingen via China Post verzonden ipv HongKong Post.
Dit geld voor een paar landen waaronder nederland.
Mijn pakketjes voor 08-11 liggen inderdaad nog bij HKP, mijn bestelling van eergisteren is zelfs al klaar en onderweg via CP :z

We worden allemaal geconfronteerd met een reeks grootse kansen, op schitterende wijze vermomd als onoplosbare problemen. (John W. Gardner)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 09-05 19:05

AlexanderB

7800 rpm

kijk gewoon naar de reviews, en check of dr niet een US stekker aan zit (anders zo'n us naar europa stekkerblokje van $1.19 kopen..)
Pagina: 1