Ik zit te twijfelen tussen de aankoop van een iPod Classic 80 GB (die nu lekker onder de 200 euro zit) of de Classic 120 GB. Ik wil het vooral gebruiken voor opslag van mijn muziek (die ik in Apple Lossless wil opslaan, op dit moment 40 cd's) en ik wil af en toe een film downloaden via de Music Store en die gaan bekijken tijdens de pauzes op m'n werk. Is er, behalve het verschil in opslag en dat en minder giftige stoffen in de 120 GB versie zitten, nog een verschil te merken? Dan doel ik vooral in snelheid, opstarttijd etc. Ik kan nergens informatie vinden over de snelheid van de processor en het intern (RAM) geheugen van beide apparaten.
Ik heb de beide ervaringen topics en Google doorgespit, maar behalve 'volgens mij...', 'ik denk...' en 'die en die zei...' heb ik verder niets concreet, op feiten gebaseerd, kunnen vinden, geen specsheet (met alle specs, zoals hierboven ook uitgelegd), evt benchmarks (bestaan die wel?).
Ik heb de beide ervaringen topics en Google doorgespit, maar behalve 'volgens mij...', 'ik denk...' en 'die en die zei...' heb ik verder niets concreet, op feiten gebaseerd, kunnen vinden, geen specsheet (met alle specs, zoals hierboven ook uitgelegd), evt benchmarks (bestaan die wel?).