Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Creative T7700 connect met X-FI Titanium Pro

Pagina: 1
Acties:

• xdwarfx
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 14-10 15:56
Beste tweakers,

Ik heb het volgende probleem waar ik nog geen oplossing heb kunnen vinden.

Ik heb een Creative T7700 7.1 speakerset. Die sluit ik aan op mijn Creative X-Fi Titanium Fatality pro serie geluidskaart.

Nu kan ik geen 7.1 geluid meer krijgen omdat de aansluiting van de geluidskaart een 'grijs' stekkertje nodig heeft voor de linkszijkant en rechtszijkant speakers. Dit stekkertje zit er niet want ik heb alleen groen, oranje en zwart.

Schijnbaar heeft de T7900 en de Gigaworks setjes ook dat grijze stekkertje niet. Heeft iemand een idee hoe ik toch 7.1 geluid kan krijgen?

Alvast bedankt!

• Tomfish
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 18-10 18:19
In principe zouden alle 3 de stekkertjes voldoende moeten zijn voor je gehele surround. Dit betekent een oranje, een groene en een zwarte ( of in jouw geval een grijs stekkertje ).

Zo dus:
Afbeeldingslocatie: http://www.dumpjeplaatje.nl/images/s6t88313.jpg

[ Voor 35% gewijzigd door Tomfish op 14-09-2008 12:26 ]

• xdwarfx
Bij mij Audigy 2 ZS was dit wel het geval alleen nu is er een extra aansluiting bijgekomen (de grijze ingang) waardoor ik een stekker mis.

Ik weet niet hoe ik een plaatje kan invoegen dus vandaar deze link. Zie onderaan de pagina voor de 4 line outs waar ik het over heb of kijk naar het plaatje van de geluidskaart voor de kleuren.

http://sg.creative.com/pr...ategory=669&product=17791

[ Voor 7% gewijzigd door xdwarfx op 14-09-2008 12:33 ]

Verwijderd

Creative FAQ
misschien helpt de bovenstaande info uit de link ?

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2008 13:31 ]

• xdwarfx
Die FAQ kende ik al. Het probleem is zoals hierboven geschreven. Die faq laat een plaatje zien wat niet de aansluiting is zoals bij de X-fi.

Bedankt iig maar het probleem blijft...