Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

Verwijderd

Topicstarter
Bij mijn nieuwe Telfort Sim Only abonnement wil ik een Mobiel Internet bundel voegen. Echter als ik dit probeer op Mijn Telfort krijg ik de melding dat ik nog in de activatieperiode zit.

Als ik probeer mijn Simkaart via die site te activeren krijg ik te zien dat mijn huidige nummer en het tijdelijk nummer hetzelfde zijn (dat klopt ook). Daarnaast kan ik gewoon bellen en sms-en al weet ik niet zeker of dat al binnen de bundel valt (maar de startdatum was 12-09-2008, dus dat vermoed ik wel).

Iemand een idee wat hier precies aan de hand is en hoe ik alsnog Mobiel Internet kan aanvragen op dit abonnement?

Verwijderd

Reageer opbouwend of gewoon niet!

[ Voor 92% gewijzigd door DaannO op 14-09-2008 12:49 ]

Verwijderd

Topicstarter
De klantenservice had ik al gemaild en ik bel misschien morgen ook nog wel, maar misschien heeft iemand hier een idee hoe ik het kan oplossen.

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Dit zijn volgens mij gewoon zaken die je direct met je provider moet regelen.

• flipjevandejam
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 19:05
1. Nee je simkaart is nog niet actief, anders zou het online systeem dat wel aangeven en zou je die bundel ook toe kunnen voegen
2. Belangrijker, alle kosten van het gebruik dat je nu maakt vallen nog buiten de bundel! Omdat je sim nog maar een paar dagen actief en je je nieuwe bundel nog niet gekregen hebt, die krijg je elke maand op een bepaalde datum ivm factuurdatum als ik het goed heb.

• JJapie
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 22:38
Bijna juist Sjoerd. Je krijgt ook bij Telfort direct bij activatie naar-rato je belbundel. Telfort werkt net als de meeste, of zelfs alle, providers met vaste factuurmomenten. Er zijn dan ook vaste momenten waarop de bundels bij klanten ingaan. Als jij bij Telfort een nieuw abonnement afsluit, dan is de kans redelijk aanwezig dat je dat doet op een dag die niet gelijk is aan één van de vaste factuurmomenten. Je krijgt dan voor de dagen tot het eerste factuurmoment naar-rato een bundel. Stel dat je 3 dagen voor het factuurmoment een abonnement afsluit, dan krijg je 3 / 30 van je bundel voor die 3 dagen.

Toen ik een jaar of wat geleden een databundel aan mijn Telfort-abonnement wilde hangen zat daar een activeringstijd op van twee weken als ik het goed heb. Geen idee of ze dat inmiddels hebben aangepast, maar is wel iets om op te letten. Dit staat overigens los van de activatie van je abonnement.. Als er op je contract staat dat je factuur per 12 september is ingegaan, dan zal dat zo wezen dunkt me. Je doet er verstandig aan om e.e.a. even bij de klantenservice na te vragen..

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Verwijderd schreef op zondag 14 september 2008 @ 11:53:
Bij mijn nieuwe Telfort Sim Only abonnement wil ik een Mobiel Internet bundel voegen. Echter als ik dit probeer op Mijn Telfort krijg ik de melding dat ik nog in de activatieperiode zit.

Als ik probeer mijn Simkaart via die site te activeren krijg ik te zien dat mijn huidige nummer en het tijdelijk nummer hetzelfde zijn (dat klopt ook). Daarnaast kan ik gewoon bellen en sms-en al weet ik niet zeker of dat al binnen de bundel valt (maar de startdatum was 12-09-2008, dus dat vermoed ik wel).

Iemand een idee wat hier precies aan de hand is en hoe ik alsnog Mobiel Internet kan aanvragen op dit abonnement?
Hey ik zit met het zelfde, mijn sim only gaat in op 1 november.. maar ik zou ook nog de Telfort mobiel willen toevoegen aan m'n abbo. maar dat gaat nog niet omdat m'n abbo nog niet ingegaan is. Ik zal de KS ook eens mailen misschien kan het toch ;).. voor die 7 euro!

Laat ff weten als je meer nieuws hebt!

Verwijderd

Topicstarter
Bedankt allemaal voor de reacties.

Ik heb de klantenservice net gebeld en na lang wachten kreeg ik antwoord.

Mijn abonnement is ingegaan op 12-09-2008 en ik bel/sms dus al wel binnen mijn bundel (gelukkig). Aangezien het bellen en sms-en werkt is mijn simkaart dus ook in werking. Echter, indien ik Telfort Mobiel Internet wil aanvragen zal ik moeten wachten totdat ik de eerste factuur binnen heb gekregen. Dat is op 12-10-2008 in mijn geval. Kortom pas ongeveer een maand na het ingaan van het abonnement kun je wijzigingen doorvoeren.

• Chutney
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 30-08 08:32
Dank Essau, voor de info

Dus ik moet nog even wachten met mijn aanvraag, nadat ik de eerste factuur ontvang!
Pagina: 1