Sinds een paar maanden loopt mijn internet niet meer soepel. MSN en online games doen het nog wel gewoon goed, maar het bezoeken van websites brengt veel problemen met zich mee. Veel sites laden niet volledig (bijv. zonder afbeeldingen) en andere sites laden helemaal niet en geven een connectie-error. Als je ongeveer tien minuten wacht dan kan je weer voor even op de website en daarna is het weer mis. Dit gebeurt alleen met draadloos internet. Desalniettemin heb ik al geprobeerd een custom DNS-server in te voeren (van openDNS), alle mogelijke soorten encryptie/beveiliging geprobeerd en de router talloze keren gereset. Soms deed het internet het, vlak na een reset, wel weer even naar behoren, maar daarna was het weer feest. Als ik een draad tussen één van de pc's en de router leg, doet het internet het, zoals eerder al gezegd, wel helemaal goed.
Dit is natuurlijk erg irritant. Het gaat om een ADSL-verbinding van HetNet en een Experia Box als router. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt.
Edit: verhaal even duidelijker gemaakt.
Dit is natuurlijk erg irritant. Het gaat om een ADSL-verbinding van HetNet en een Experia Box als router. Ik hoop dat jullie me kunnen helpen, alvast bedankt.
Edit: verhaal even duidelijker gemaakt.
[ Voor 53% gewijzigd door Verwijderd op 14-09-2008 10:52 ]