God morks in wysterious ways.
Ja daar heb ik dus geen zin in, iedere keer als ik iets wil luisteren eerst een playlist maken
Kun je niet gewoon alle files in die map selecteren en dan afspelen?
Je wil "het eerste volgende" bestand afspelen, hoe weet jouw media player wat het eerst volgende bestand is? Precies met een playlist.
Dat kan je met Winamp bijvoorbeeld doen door de bestanden te selecteren en via de rechter muisknop te kiezen voor afspelen in Winamp. Hoe dat precies bij VLC werkt weet ik niet, dat zoek je zelf maar uit want daar heb ik dus geen zin in.
Laatste zin juist vijandig geschreven, merk je hoe het woordje dus over komt in jouw zin.
Dat kan je met Winamp bijvoorbeeld doen door de bestanden te selecteren en via de rechter muisknop te kiezen voor afspelen in Winamp. Hoe dat precies bij VLC werkt weet ik niet, dat zoek je zelf maar uit want daar heb ik dus geen zin in.
Laatste zin juist vijandig geschreven, merk je hoe het woordje dus over komt in jouw zin.
1by1 is een ultrakleine audioplayer die werkt via een soort explorer interface. Erg primitief, maar does the job.
Hoe iets overkomt zegt vaak meer over de ontvanger dan over de spreker.
Toch bedankt, ik heb mijn mappen ingeladen in de afspeellijst van VLC.
edit: Ben 1by1 aan het proberen, de volume regeling lijkt niet te werken, enig idee wat ik er aan kan doen?
Toch bedankt, ik heb mijn mappen ingeladen in de afspeellijst van VLC.
edit: Ben 1by1 aan het proberen, de volume regeling lijkt niet te werken, enig idee wat ik er aan kan doen?
[ Voor 27% gewijzigd door ArtPhil-Flower op 13-09-2008 23:42 ]
Ik gebruik 1by1 nu ook al enkele jaren en ik ben er zeer tevreden over.
Het gerommel met playlisten edm. is voor mij gelukkig verleden tijd.
De spartaanse layout vind ik eerder een positief dan een negatief punt. (klein, simpel en weinig geheugen vretend - zo zou alles moeten zijn.
Indien je problemen heb met 1by1 kun je altijd terecht op het forum van 1by1:
http://www.mpex.net/forum/viewforum.php?f=17
Mij hebben ze daar reeds enkele malen verder geholpen met o.a. feature requests.
Het gerommel met playlisten edm. is voor mij gelukkig verleden tijd.
De spartaanse layout vind ik eerder een positief dan een negatief punt. (klein, simpel en weinig geheugen vretend - zo zou alles moeten zijn.
Indien je problemen heb met 1by1 kun je altijd terecht op het forum van 1by1:
http://www.mpex.net/forum/viewforum.php?f=17
Mij hebben ze daar reeds enkele malen verder geholpen met o.a. feature requests.
Pagina: 1