Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Voor zover ik weet kan dit niet. Het enige wat misschien in de buurt komt is de Remote app van Apple zelf, waarmee je de iTunes op een Mac of een AppleTV met de iPhone kunt bedienen.
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Ik zit zelf ook te hopen dat Apple in dit gat tegemoet gaat komen want het zou een leuke (en makkelijk te implenteren?) feature zijn
Lijkt me ook niet zo lastig, als je eenmaal maar het protocol hebt he
Aan de andere kant, moet je ook een media speler zelf dan maken, omdat je het waarschijnlijk niet als plugin in 'ipod' kan maken.
Aan de andere kant, moet je ook een media speler zelf dan maken, omdat je het waarschijnlijk niet als plugin in 'ipod' kan maken.
Claude: "Domain patterns emerge from iteration, not generation." - Tweakers Time Machine Extension | Chrome : FF
Ik heb zelf een keer een spartaans appje gemaakt om MP3's vanaf de iPod Touch naar een Airport Express te streamen. De processor kan het decoden van MP3 en encoden/encrypten van de data voor de Airport Express makkelijk
Geen idee waarom Apple dit nog niet zelf ondersteunt.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Vrat dat niet enorm veel stroom dan?Exirion schreef op zondag 14 september 2008 @ 18:39:
Ik heb zelf een keer een spartaans appje gemaakt om MP3's vanaf de iPod Touch naar een Airport Express te streamen. De processor kan het decoden van MP3 en encoden/encrypten van de data voor de Airport Express makkelijkGeen idee waarom Apple dit nog niet zelf ondersteunt.
Verder zijn we inderdaad nogal gelimiteerd aan de beperkte SDK van Apple wat dit betreft. Tenzij je je iPhone of iPod jailbreaked is er inderdaad no way om aan de iPod data te komen
micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©
Heb het stroomverbruik niet getest want het was vooral proof-of-conceptdawuss schreef op zondag 14 september 2008 @ 22:55:
Vrat dat niet enorm veel stroom dan?
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Pagina: 1