Toon posts:

Zeik zeik zeik = Chello chello chello

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Jongs, de enigste die echt mogen zeiken over trage snelheden, zijn de "Chello Boys"
Ik had eerst Tebecai/tebenet, alles lekker snel etc. blablabla kon niet beter, had ik altijd al willen hebben blablabla toen......, ja toen.......toen ging het gebeuren, chello :r kwam in actie "jongs, we nemen de boel over!!!! we gaan ze eens ff wat laten zien hoe goed we wel niet zijn" hun kwamen dus in "actie" "laten we eens prutsen aan de """backbone""" (wat dat ook mag zijn) **poef, dat was dus mijn verbinding!.......waardoor ik een dubbele rekening kreeg en mijn internet verbinding nu NIET meer is dan 2,3 kb per sec. en nee ik lieg niet, ik heb bewijs!!!! :)
duurste abbo (enigste die er is) en slechtste kwaliteit!
dit is dus echt nieeetttt normaal he, nee echt niet, inplaats van kabel kan ik netzogoed aan een 14k4 beginnen, dat ding gaat als het aan mij ligt nog sneller!!!!
Jaja ik weet het!!! "Alweer dat gezeik over chello!!!@%#:r$^#^%#" kijk als er iets is waar je op/over moet zeiken dan is het chello!!! LETTERLIJK en FIGUURLIJK. Dit is te gek voor woorden dat meen ik tja sorry ik moest ff mijn verhaaltje kwijt want ik moet me toch ergens ff op uitleven...... :)

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 13-08 12:11
Ik ken meer mensen die opeens probs hebben met hun kabelprovider. Weet alleen niet of het ook Chello was, het lijkt erop dat de kabelproviders alleen maar klanten aannemen maar niet hun bandbreedte vergroten (beetje Casema taferelen).

Persoonlijk heb ik sinds kort ADSL en ik moet zeggen dat het me goed bevalt. Voordeel van ADSL is dan ook dat ik een dedicated lijn heb naar mijn ISP toe. Wat dus bij kabel niet het geval is.

Verwijderd

Viva La Revolution!!!!!!

• Gman
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 14-03 20:42
Grappig dat een vriend van mij chello heeft in Arnhem Centrum, en NOOOOOOOOOOOOOOOIT wat te klagen.

-Nooit down (of zeer zelden)
-Altijd lekkere snelheden
-Helpdesk binnen 5 min. probleem opgelost.
-Geen rare bills

Tsjah 1 op de 10.000 zullen we maar zeggen? ;)

Nouwjah ik zou nog net geen moord doen voor een flat free aansluiting.
Echt alles is beter dan 56k6 en 300 piek in de maand.

Ow ik moet zeggen dat ik vanavond niet harder ben gegaan dan 4k/sec :(
Is de laatste tijd brak gewoon.
Bel in via XS4all.

Verwijderd

Laat de Chello boys dan maar langskomen....
Welke modem heb je eigenlijk?

Ik ben hier 1x een uurtje 0f 2 offline geweest en verder nooit. Wel af en toe een minder snelle verbinding, maar nog altijd vele malen snellen dan 56k. Doorgaan loopt het echter goed met download tot zo'n 175KB/s.

• Warbringer
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 20:12
* Warbringer is chello helpdesker en dat oude tebenet/tebecai gebied is gewoon een teringzooitje. ligt niet aan de klanten maar aan chello hoor, en wij (de helpdesk) mogen het zooitje weer opruimen...

NOT! Wij ketsen gewoon een zooi monteurs die richting in.. maar hopelijk krijgen we we binnenkort (the sooner, the better) een DERBY systeem en daarmee wordt onze macht over het chello netwerk ineens een stuk vergroot en kunnen we iedereen beter helpen, dus ... nog ffkes wachten and all will improve...

I want to live forever, so far.. so good.

• Harm_Genius
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 09-10-2025
Heb ook Chello - geen problemen 250kb/sec.

Bijna nooit down - alleen in het begin een enkele keer (max. 1 uur)

Chello in Zuid Oost Brabant is top!;P

assumption is the mother of all fuck ups

• Bolk
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online

Bolk

Change the equation.

hmm ik heb niet echt klachten over tsjello gehad.. ikzelf heb @sloom maar ik heb ook meerder malen op meerder plaatsten gebruik gemaakt van tsjello..

Ik bespeur hier een zekere mate van onethische logica.

Verwijderd

Zware pech voor jou.

Je moet ook niet vergeten dat toen Tebeslet nog gewoon van Tebecai Netwerken was, het gewoon veel rustiger op de kabel was. Tegenwoordig heeft elke boerenlul een kabelmodem naast z'n bakkie staan. Dat merk je ook aan de snelheid (duh)

Overigens heb ik geen klachten, ik woon ook in Gelderland (Zutphen) en sjello is hier best aardig. Momenteel 140 k/s (Napster, van 'n gozer op de UTwente) en 's avonds 20:00-24:00 meestal zo rond de 40-50 k/s.

Verwijderd

Nou dan zit je denk gewoon in het verkeerde gebied want Lichtenvoorde en omstreken heeft de laatste tijd 180 tot soms wel 300 kb/sec. :? (jaja) :Z

(by the way, had je maar niet moeten verhuizen) B-)

Verwijderd

chello leuker kunnen we het niet maken ook niet gemakkelijker >:)

Verwijderd

Ik heb(had) ook Tebenet, al meer dan 3 jaar, was echt GOED !! en met echt bedoel ik ook echt !
1,5 Mbps down 512 kbps Up ! haalde je gewoon ook ALTIJD,(UUnet backbone) je merke niet of je s'avoonds internette of s'ochtens, altijd snel, ( UPC/chello s'ochtens langzaam, s'avond supper traag )
packet lost.?? nooit van gehoord, tegenwoordig dik 8 a 30 %
- wat Upc allemaal weghaalde (wat we nu dus missen )
- Lokaal netbios Lan netwerk + ipx
- Maandelijkse Nieuws brief
- snel internet (> 100 Kb/s)
- Server mogen draaien
- Meer dan 1 pc mogen aansluiten.
- Upload 4 x geremd (512 naar 128)
- S'avond kunnen internetten.
- Domain name, ICQ,game,online,filesharing server(s)
---
Klachten tebenet:
- geen vast ip (elke maand een ander, DAT WAS ALLES !!)
---------
1 woord voor UPC! : K!L!O!T!E! :(
WE WANT TEBENET BACK!- WE WANT TEBENET BACK >:)
ohwja prijs.......8 gulden goedkoper.

Verwijderd

Overigens heb ik geen klachten, ik woon ook in Gelderland (Zutphen) en sjello is hier best aardig. Momenteel 140 k/s (Napster, van 'n gozer op de UTwente) en 's avonds 20:00-24:00 meestal zo rond de 40-50 k/s.
Gvd!, ik woon ook in Zutphen en ik haal dus nevernooit over de 15kB/s..
vaag

Verwijderd

Ik woon dus in Zaandam en heb ook Chello (duhhh) en heb hier echt niet te klagen hoor;

overdag haal ik makkelijk de 175 kB/ps
en 's avonds
haal ik ook Makkelijk de 175 Kb/ps

Soms haal ik ook nog wel eens iets van 200 tot 225 kB/ps!! (FTP)

:)

• Dr_Frickin_Evil
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 17:03
Lekker snel, vrijwel altijd online, mailserver werkt bijna altijd. Totaal geen problemen hier :)

• WarPuppy
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 09-08 09:54

WarPuppy

Electronic Technology

Woon zelf in Warnsveld, en heb alleen maar klachten. Vooral die irri time-outs, om geil van te worden. Als ik voor elke time-out 5 cent kreeg, was ik nu miljonair. :(

Verwijderd

Wezep,

Tsja,.. hier moeten we ook an de chello
Ik heb 't ruim 'n jaar en 'T ZUIGT!

>> vorig jaar had ik 'n net zo beroerde download [1 tot 3kb/s]

da's nu wel redelijk, maar de boel ligt nog steeds te vaak plat!

alsof dat allemaal nog niet erg genoeg is;
GAAN DIE @#$@# EEN DOWNLOAD LIMIET INSTELLEN :s

wat is dat voor onzin... laat ze maar op één of andere manier de bestaande bandbreeedte opkrikken, ipv
zo godzeveel reclame te maken en steeds nieuwe abbonees over 'tzelfde netwerk drukken.

Verwijderd

hm, mijn snelheid ligt dan wel ongeveer het tienvoudige hoger. Maar ik ben niet tevreden met sjello... zonet ook weer een uurtje deruit. In de toekomst misschien nog een datalimiet.

Ik zat net weer es uit te zoeken hoe ver ik van de dichstbijzinde adsl centrale afzit :P

Verwijderd

'K ben er eentje van die 300 die is gewaarschuwd, en stap binnenkort over op DSL en sateliet:(:(:(:(:(

• Mark_640
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-08 19:25

Mark_640

In my memory

Waarom een kick op een topic van meer dan een jaar oud?? :?

En er loopt al een prachtig topic over Chello... ;)

[topic=371849]

Verwijderd

^^ idd gelieve hier verder te gaan. :)
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.