Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Mozilla Backup werkt niet bij Thunderbird.

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb vandaag Vista opnieuw moeten installeren, dus heb ik mijn Firefox en Thunderbird profielen gebackupped. Ik heb dit gedaan met Mozilla Backup. Vroeger kopieerde ik gewoon de profiel mappen in de Appdata.

Na de reinstall van Vista meteen de profielen hersteld. Bij Firefox doet hij dat prima, maar bij Thunderbird krijg ik alleen de inbox te zien. De mail in de inbox staat er niet, de mappen die ik had aangemaakt zijn er niet, gewoon helemaal niets. Het enige wat hij heeft teruggezet is de inloggegevens lijkt wel. Ik heb absoluut overal een backup van gemaakt (aangevinkt), maar ik krijg het niet voor elkaar.
Ook niet als ik het backup bestand rename naar een .zip en het handmatig in de goede map zet. (C:\User\<naam>\Appdata\roaming\thunderbird\profiles\<profiel>\)

Alles staat keurig in het backup bestand, maar ik krijg het niet in thunderbird.
Kan iemand mij helpen?

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Weet je zeker dat Thunderbird het juiste (herstelde) profiel laad? Zit er in Thunderbird ook geen profilemanager?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

• Badtothebone
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online

Badtothebone

hatsieflatsie

Ik had dat ook een keer gehad. Wat je kan proberen is de MozBackup bestand de ZIP extensie te geven en dan met winzip oid uit te pakken.

Ik heb de informatie in deze link gevolgd toen ik hetzelfde tegen kwam in Vista niet zo lang geleden

[ Voor 43% gewijzigd door Badtothebone op 13-09-2008 20:16 ]

https://valid.x86.fr/xhfd5e

Verwijderd

Topicstarter
Dat heb ik geprobeerd.. hij accepteert het gewoon niet ofzo :(

Verwijderd

Topicstarter
Badtothebone schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 20:03:
Ik had dat ook een keer gehad. Wat je kan proberen is de MozBackup bestand de ZIP extensie te geven en dan met winzip oid uit te pakken.

Ik heb de informatie in deze link gevolgd toen ik hetzelfde tegen kwam in Vista niet zo lang geleden
Ontzettend bedankt voor die link. Het is nu opgelost :)