ipod touch - upload .pdf met windows

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Verwijderd

Topicstarter
Beste gebruikers.

Ik zit hier met een ipod touch en (heb de zoekfunctie al gebruikt overigens) wil een pdf boek uploaden..maar ik heb eigenlijk geen id met welk programma dit moet. (want dit kan niet met itunes right?)

Zit hier op een windows pc, maar heb eventueel beschikking tot een mac.

Alvast vriendelijk dank voor het antwoord.

tagere.

Verwijderd

Topicstarter
klopt het dat dat met de Iphonebrowser vrij makkelijk gaat..na wat langer zoekwerk kwam ik nl. tot deze conclusie..indien dat zo is, kan deze topic gewoon verwijderd worden en bied ik bij deze mijn excuses aan voor het incapabele zoekvermogen van mijn persoon.

• Dutch_Razor
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 01-11-2024
Volgens mij kun je net zogoed gewoon dat PDF boek naar jezelf emailen, die mail openen op de iPod touch en de PDF lezen, dan issie gelijk opgeslagen voor de volgende keer dat je em offline wilt lezen ;)

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

jailbroken iPod Touch: iPhoneBrowser/SSH
stock iPod Touch: naar je zelf mailen of op een domein (laten) zetten dat je er naar toe kunt surfen.

Volg me op Twitter/X & Bluesky

• Frietsaus
  • Registratie: Augustus 2003
  • Niet online
Air Sharing. Tijdelijk nog gratis ook. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
tnx voor de antwoorden..wat is precies het verschil tussen een jailbroken ipod en 'n niet?

bvd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wiethoofd
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 14-08 12:22

Wiethoofd

Broadcast TOM

Hoedje in "[iPhone & iPod touch] Jailbreaken" die even doorlezen moet een heleboel duidelijk maken ;)

Volg me op Twitter/X & Bluesky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
dankje wel zeg. vlot en zeer nuttig antwoord.

ik zou het waardere wanneer de topic tot het eind van deze week even blijft staan.

alvast vriendelijk dank.
Pagina: 1