Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
2 netwerkkaarten kopen een hub en een IP aanwijzen tot de client.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Ik had dus ook gedacht aan een netwerkverbinding onderling.
En wat als 1 van de 2 pc's uitstaat ?
dan zal dit niet meer werken vrees ik
Asus Cusl2-c - Intel P3-800 Mhz - 512 Mb Ram - Asus V7700 (Ge-force 2 GTS) - Plextor 40/12/40A CD-writer - SB-audigy - 2x40 Gb HD - Cambridge FPS-1000 Speakers - IIYAMA AS4611UT LCD Monitor - MS Optical Wheel Mouse - Windows XP Professional (Engels)
idd, 1 PC moet de Server zijn. Die moet altijd aan staan, wil je op de Client PC willen internetten.
sory direct kan ook, DUH, heb hier ook een netwrk liggen vandaar.Op woensdag 21 februari 2001 23:14 schreef skeletonman het volgende:
Ik had dus ook gedacht aan een netwerkverbinding onderling.
Maaerh de modem is waarschijnlijk aangesloten op PC 1(server), en als die uistaat dan is het onmogelijk voor PC 2(client) om te internetten.
Russian Blue Neji
Kate Bush
Blue Horizon(a website about Star Trek & Babylon 5)
Verwijderd
Als je een ADSL-modem had mey gewone UTP-aansluiting had je die op de uplink van een hub kunnen aansluiten.
Nu zit er niks anders op dan in de internet pc een netwerkkaart te gooien en deze te verbinden met de andere pc dmv. een crosskabel en routersoftware te installeren ala Winroute of Sygate
Nu zit er niks anders op dan in de internet pc een netwerkkaart te gooien en deze te verbinden met de andere pc dmv. een crosskabel en routersoftware te installeren ala Winroute of Sygate
Pagina: 1