[iPhone (3G)] Voip applicaties

Pagina: 1
Acties:

• Galois
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 09-10 20:26

Galois

1811 - 1832

Topicstarter
Het verbaast mij dat ik niets kan vinden over voip en iPhone in de zoekfunctie.

Ik vond het programma Truphone (in Apple Store te vinden) waarmee je dus voip gesprekken kunt voeren. Het lijkt erop dat het redelijk goed werkt.
Iemand anders ervaring mee of met soortgelijke programma's?

Is dit trouwens het enige Voip programma op de iPhone? Voipbuster of Fring oid, weet iemand of die nog komen voor de (niet gejailbreakte) iPhone?

Het is ideaal als je op vakantie bent om redelijk goedkoop (soms gratis) naar huis te bellen vanaf het hotel of een cafe met wifi.

1 - Mathematics is the language of nature. 2 - Everything around us can be represented and understood through numbers. 3 - If you graph the numbers of any system, patterns emerge.

• Zakkenwasser
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Galois schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 15:51:
Het verbaast mij dat ik niets kan vinden over voip en iPhone in de zoekfunctie.

Ik vond het programma Truphone (in Apple Store te vinden) waarmee je dus voip gesprekken kunt voeren. Het lijkt erop dat het redelijk goed werkt.
Iemand anders ervaring mee of met soortgelijke programma's?

Is dit trouwens het enige Voip programma op de iPhone? Voipbuster of Fring oid, weet iemand of die nog komen voor de (niet gejailbreakte) iPhone?

Het is ideaal als je op vakantie bent om redelijk goedkoop (soms gratis) naar huis te bellen vanaf het hotel of een cafe met wifi.
zeer ideal natuurlijk, maar gaan ze dat niet verbieden?

zoiets las ik op de frontpage.

PSP 1000 @ 6.60 Pro C2 [+256GB]
PSVita @ Henkaku Enso [+256GB]
3DS @ Luma (B9S) [+160GB]
Nintendo Switch 3.0.1 [+256GB]

• filenox
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 31-07 10:23
Wat jij las was dit: 'T-Mobile Duitsland laat voip-applicatie voor iPhone verbieden'

• Eastman
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Je kan je bij Icall als beta tester aanmelden.. Dit is volgensmij toch wel meest vooruitstrevend Voip voor iphone.

http://icall.com/iphone/

BMW i4 | Jaguar i-pace | Easee laadpaal | Hoymiles 3kWp O/W | Solis 4,6kWp O/W | IthoDaalderop WMP + NRG addon | Orcon WTW | Homey Pro | Tibber | 3 x Marstek Venus E V153 BMS 215 met CT003 V114

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik gebruik al een tijdje TruPhone en ben er heel tevreden over. Het storten van tegoed kan met kleine bedragen (vanaf E5) en eenvoudig via PayPall. De belkosten zijn heel laag.

Wat ook mooi is, is dat je eenvoudig overal waar je online bent je beltegoed via de iPhone kunt opwaarderen (wel met een password, zodat anderen er geen misbruik van kunnen maken). Ook kun je het programma instellen op een automatische opwaardering, bijvoorbeeld altijd E10 opwaarderen wanneer je beltegoed onder de E5 komt.

Je kunt er overal waar je op een WiFi-punt zit gebruik van maken, gewoon door de applicatie te starten en een telefoonnummer in te toetsen. De bediening is eenvoudig en de user interface heeft helemaal de look and feel van de iPhone. Zo kun je bijvoorbeeld eenvoudig in de applicatie je contactlijst oproepen en een telefoonnummer uit je contactlijst kiezen.

Nou ja je merkt het: ik ben heel tevreden over TruPhone. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dadj
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 15-12-2022

dadj

Boeiend, boeiend!

wil je ook naar gewone telefoons bellen? Dan zou ik jaxter.com aanraden.. dat is viop via je normale telefoon (any). Je geeft het nummer op dat je wilt bellen en dan krijg je een lokaal nummer dat je voortaan altijd kan gebruiken op elke telefoon om die persoon te bellen.. Ik heb een Braziliaanse vriendin en gebruikte voorheen altijd skype maar die kwaliteit liet vaak te wensen over en is ook nog duurder.. ik betaal nu maar 3 dollarcent/minuut.. het werkt veel beter en veel goedkoper dan Truphone ook..

[ Voor 6% gewijzigd door dadj op 15-09-2008 21:36 ]

XBOX 360 Gamertag | Mac mini | Macbook | iMac - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm

Pagina: 1