Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[MP3] tags aanvullen

Pagina: 1
Acties:

• GeleFles
  • Registratie: Augustus 2001
  • Niet online

GeleFles

What's in a bottle?

Topicstarter
Ik ben op zoek naar een programma die per individueel nummer, de tags van internet kan halen.

Ik heb ondertussen een behoorlijke collectie CD's omgezet naar MP3, en alle nummers zijn dmv tag&rename netjes voorzien van een naam + titel.

Nu wil ik ook graag van elk nummer wat meer informatie hebben, zoals genre en jaartal, een cover zou helemaal mooi meegenomen zijn.

Het gaat voornamelijk om verzamel-cds, wat het zoeken een stuk lastiger maakt, een aantal tag-sources geven de nummers het jaartal mee van het verschijnen van een CD.
Zo heb ik bijvoorbeeld een 80's verzamelCD, deze is vorig jaar uitgebracht, en alle nummers hebben nu dus 2007 in de tag.

Ik heb met google wat gezocht, maar helaas weinig kunnen vinden, tagrunner kwam redelijk in de buurt, maar die zoekt ook naar albums ipv nummers, zo heb ik golden earring - long blond animal op een verzamel-cd staan, en als tagrunner zoekt, vind hij inderdaad het goede nummer, maar vind daar ook een album van golden earring bij, en het nummer krijgt het jaartal van het album (1992 ipv 1980)

Weet iemand of er een tag-programma is die dus de tags per nummer kan vinden voor me?

Verwijderd

Ik weet het niet zeker, maar kon je met tag&rename niet aangeven dat je een verzamel CD geselecteerd had? Of je jaartal dan goed opgehaald wordt weet ik niet, maar misschien het proberen waard.