Hallo allemaal!
Dit is mijn eerste post hier. Heb me net pas aangemeld om een nieuwe post te kunnen plaatsen. Heb voorheen een Qtek 8310 gehad, en heb nu de MDA Compact 4. Veel problemen/aanpassingen heb ik voor beide phones altijd op de forums kunnen vinden, maar deze heb ik nog nergens kunnen vinden (als ik tenminste goed heb gekeken
) Hoe kan ik m'n messenger contacten UIT de lijst met contactpersonen halen? Hij heeft ze zelf geimporteerd naar de contactpersonen, nadat ik messenger en hotmail erop heb geinstalleerd. Maar nu is m'n hele lijst dus een grote zooi geworden met tal van mailadressen ertussen, die ik waarschijnlijk helemaal niet nodig heb. Als iemand een idee heeft hoor ik dit graag.
Voor de rest is dit een super forum.
Grtz Roel
Dit is mijn eerste post hier. Heb me net pas aangemeld om een nieuwe post te kunnen plaatsen. Heb voorheen een Qtek 8310 gehad, en heb nu de MDA Compact 4. Veel problemen/aanpassingen heb ik voor beide phones altijd op de forums kunnen vinden, maar deze heb ik nog nergens kunnen vinden (als ik tenminste goed heb gekeken
Voor de rest is dit een super forum.
Grtz Roel