Powered by Macbook Pro 2011 and Galaxy Note II.
Verwijderd
Misschien genereert het te veel verkeerskatebiker schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 13:46:
Blokkeert UPC soms Google Maps ...
Nope, hier werkt alles nog goed ( Chello Extreme ).
Als UPC zich drukmaakt om het netwerkverkeer, dan zijn er betere kandidaten om te blokkeren (denk aan een YouTube alleen al, en anders torrentverkeer wel). Ik geloof niet dat er iemand bij UPC zich dus druk maakt om Google Maps. Hij werkt bij mij overigens ook gewoon goed (ook een UPC-aansluiting) dus het kan weleens aan iets anders liggen inderdaad. Probeer eens of het domein resolved vanaf je Chello-aansluiting, en zo nee: probeer eens via een andere nameserver?
Saved by the buoyancy of citrus
ik heb eigenlijk in Mozilla 2 en 3 problemen gehad met Google Maps, en in de laatste internet explorer... en dan heb ik proberen te zoeken naar oplossingen, ook door in about:config dingen te wijzigen maar het werkte gewoon niet. Ik kon wel de website openen, maar geen maps zien.
nu ik chrome gebruik doet het het gewoon weer...
dus: mss niet gelijk naar de provider wijzen, maar het probleem op je eigen pc zoeken? Probeer chrome iig eens.
nu ik chrome gebruik doet het het gewoon weer...
dus: mss niet gelijk naar de provider wijzen, maar het probleem op je eigen pc zoeken? Probeer chrome iig eens.
There are only 10 types of people in the world: those who understand binary and those who don't.
Nope.
Chrome geeft ook niks en aan de pc ligt het niet zoals ik al zei als ik verbind via mijn mobieltje op UMTS van Vodafone werkt GM probleemloos.
UPDATE:Het lijkt aan de User agent te liggen: in een niet-browser applicatie werkt het WEL op UPC:
- Google Maps applicatie voor Symbian op mijn Nokia telefoon (via Wifi met mijn router en dus UPC verbonden)
- Google Earth op mijn PC
- QStarz GPS Travel Recorder op mijn PC laat de kaarten gewoon zien (een programma bij mijn GPS geleverd)
In alle gevallen een verbnding met UPC.
Maar ik FF, IE en CHRome GEEN kaarten.
Chrome geeft ook niks en aan de pc ligt het niet zoals ik al zei als ik verbind via mijn mobieltje op UMTS van Vodafone werkt GM probleemloos.
UPDATE:Het lijkt aan de User agent te liggen: in een niet-browser applicatie werkt het WEL op UPC:
- Google Maps applicatie voor Symbian op mijn Nokia telefoon (via Wifi met mijn router en dus UPC verbonden)
- Google Earth op mijn PC
- QStarz GPS Travel Recorder op mijn PC laat de kaarten gewoon zien (een programma bij mijn GPS geleverd)
In alle gevallen een verbnding met UPC.
Maar ik FF, IE en CHRome GEEN kaarten.
[ Voor 59% gewijzigd door skatebiker op 13-09-2008 16:57 ]