Todo applicatie

Pagina: 1
Acties:

• stoicz
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-01 13:36
Ik zoek een todo applicatie die:
- taken kan onderverdelen in subtaken
- zonder datums werkt

Een aantal applicaties die gevonden heb maar die niet voldoen:
- Simple To Do (geen subtaken)
- What ToDo (datums)
- Check Off (zit in de menubar, verder is het oké)

De enige applicatie die ik gevonden heb die helemaal voldoet aan die voorwaarden is Lifeshaker.

• jpeeters
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 05-02 22:59
Things misschien? Daar ben ik zeer tevreden over (zeker het syncen met iPod / iPhone).

• nipro
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 30-01 16:38
Ik heb het niet uitgezocht, maar op iUseThis staan nogal wat applicaties: http://osx.iusethis.com/search?order=users&q=todo . Lijkt me dat je daar wel een keuze uit kunt maken.

Hoempapaaa Holladiejeej.

• breinonline
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

breinonline

Are you afraid to be known?

stoicz schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 12:39:
De enige applicatie die ik gevonden heb die helemaal voldoet aan die voorwaarden is Lifeshaker.
Wat is dan het doel van dit topic :?

WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SHW112YAA, ERSC-VM2C, Procon ┃ PV: 4800Wp, SolarEdge SE5K, 15x JAM60S17/320, ZW 15º ┃ WTW: Zehnder Q600 ┃ SH: Home Assistant, Proxmox, Intel NUC 8i5 Mini

• stoicz
breinonline schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 15:26:
[...]

Wat is dan het doel van dit topic :?
Om nog andere applicaties te vinden die voldoen.
Mss bestaat er een betere of goedkopere.

Sorry als dat onduidelijk was.

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

Sluit me aan bij Things hierboven. Niet graties, wel erg goed.

Zoef

• tabaqui
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 16:28
Zelf sinds een maand of 2 goede gebruiker van omnifocus, huidige beta versie is gratis in gebruik zolang ze nog die nog in beta staat (voornamelijk vanwege de sync met de iPhone app van hun)

Je kan hierbij gewoon projecten aanmaken, dingen zonder data, verzamelboxen voor taken etc.

Maak van jouw probleem niet mijn probleem

• ppl
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

ppl

Met OmniFocus zit je dan ook meteen in de GTD hoek. In dat geval zijn er nog een aantal progjes die je zou kunnen gebruiken. Een van de bekendste is iGTD (en deze is gratis).

[ Voor 6% gewijzigd door ppl op 14-09-2008 23:10 ]

• DiedX
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 05-02 09:37
dont forget the milk, nexty. Nadeel: webbased, maar werken heerlijk.

DiedX supports the Roland™, Sound Blaster™ and Ad Lib™ sound cards

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Als je Gmail gebuikt en Firefox: "Remember the milk" met de "Remember the milk provider" voor firefox. Je kan het ook nog synchroniseren met de taken van Thunderbird (lightning). Outlook/en Windowsmobile synchornisatie kan ook, maar kost geld.

[ Voor 40% gewijzigd door Marzman op 14-09-2008 23:33 ]

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

• JnX
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 18-01 22:08

JnX

Gebruik nu een tijdje Things en ben er erg tevreden over. Wat mij betreft een absolute aanrader :)

• dawuss
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 01-02 20:46

dawuss

gadgeteer

Ik gebruik ook Things, zowel op Desktop als op iPhone en het voornaamste wat ik daarbij mis is web synchronisatie; het liefst met een on-line service met een open API.

Wat vind je precies van de tools die je nu al geprobeerd hebt? Wat ontbreekt er of wat vind je heel handig of juist onhandig? Veel van de tools voor het managen van todo's omvatten gelijk meer van de Getting Things Done (GTD for short) en dat kun je fijn vinden of juist niet.

micheljansen.org
Fulltime Verslaafde Commandline Fetisjist ©

• stoicz
dawuss schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 22:54:
Wat vind je precies van de tools die je nu al geprobeerd hebt? Wat ontbreekt er of wat vind je heel handig of juist onhandig? Veel van de tools voor het managen van todo's omvatten gelijk meer van de Getting Things Done (GTD for short) en dat kun je fijn vinden of juist niet.
Ik heb er drie geprobeerd tot op heden, namelijk: Things, Lifeshaker en Check Off.
GTD vind ik net niet fijn, voor mij moeten events (iCal) en todo's gescheiden blijven.

Jammer dat Check Off zich in de menubalk nestelt, anders was het ideaal.
Maar ik zoek dus een applicatie die weinig functionaliteit vereist, daarom betaal ik er liever niet voor.

Voorlopig blijft Check Off totdat ik een beter freeware alternatief vind :9

• BCC
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 17:45

BCC

Misschien wat overkill, maar basecamp (http://www.basecamphq.com/)?

Kun je ook nog al je lijstjes met iedereen delen.

Na betaling van een licentievergoeding van €1.000 verkrijgen bedrijven het recht om deze post te gebruiken voor het trainen van artificiële intelligentiesystemen.

• Zpottr
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online

Zpottr

Henk

stoicz schreef op dinsdag 16 september 2008 @ 23:34:
[...]

Ik heb er drie geprobeerd tot op heden, namelijk: Things, Lifeshaker en Check Off.
GTD vind ik net niet fijn, voor mij moeten events (iCal) en todo's gescheiden blijven.
Umm, juist als je David Allen (GTD) volgt houd je die twee keurig gescheiden ;) Maar da's misschien wat off-topic.

Zoef

Verwijderd

Ik heb nu Things alleen op de iPhone, weet zo niet hoe de desktop variant is. maar op de iPhone vind ik hem wel lekker simpel en handig

• stoicz
Zpottr schreef op donderdag 25 september 2008 @ 14:15:
[...]

Umm, juist als je David Allen (GTD) volgt houd je die twee keurig gescheiden ;) Maar da's misschien wat off-topic.
Oh bedankt, dat weet ik dan ook weer :)
Pagina: 1