Toon posts:

Warhammer online probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 142 views

Verwijderd

Topicstarter
Hoi,

Ik probeer sinds vorige week de Warhammer online beta te spelen. Op mijn computer werkt hij echter niet (gelukkig op mijn vriend's computer wel). Ik kan wel opstarten en inloggen en krijg ook wel alle buttons te zien, maar de achtergrond blijft gewoon zwart.

Redfoxert in de Warhammer draad onder Games & Discussies had hetzelfde probleem. Zo ziet het er uit:
quote: Redfoxert
Ik heb gehoord dat het aan anti-virus of firewall kan liggen. Ik heb het geprobeerd zonder beiden, maar geen enkel verschil.

Het enige aan mijn PC wat *net* substandaard is voor WAR is mijn processor. Zou dat echt voor dit probleem kunnen zorgen?
Heeft iemand nog een idee hoe ik dit kan oplossen?

• TheZeroorez
  • Registratie: September 2005
  • Niet online
Voor support bij bèta-games kun je toch echt het beste bij de gamestudio zelf aankloppen. Ten eerste omdat daar waarschijnlijk meer mensen met hetzelfde probleem rondlopen als het bekend is, ten tweede omdat de kans dat het aan het spel ligt in plaats van aan jou een stuk groter is dan normaal gesproken. Indien het aan het spel ligt zouden ze dat natuurlijk graag willen weten, terwijl wij er weinig aan hebben.

Kortom: Probeer het eens op het officiële support-board van Warhammer.

Dit topic is gesloten.