Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• remcoXP
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 20-11 14:52
Ik heb in de beginnen van het internet vaak meegedaan aan allerlei reclameacties en zo toendertijd als 14/15 jarige leuk verdient.
Maar al snel werd het niets.. en kreeg je bergen spam zodat je langsaam kon sparan als je het al kreeg.
Nu heb ik afgelopen week 2 nieuwe dingen ontdekt:

* i-wood (reclame op mobiel)
* panelwizard (enquetes voor 10 cent per vraag)

nu is mijn vraag wat jullie ervaring ermee is en wat er nog meer op de markt is waar nog wat mee te verdienen valt.
Het is niet de bedoeling mensen hier aan te melden voor geld maar puur informatie uitwisseling.

Gadget-freakz.com. Feedback en tips zijn welkom.

Verwijderd

Refferals verdiend nog steeds het meeste. Of een goedlopende site met daarbij verkopen van advertentie(ruimte)s. Bovenstaande voorbeelden is in de meeste gevallen alleen winstgevend voor de verstrekkers van zulk soort mail-systemen. Hun krijgen immers betaald voor het versturen van xxxx aantal mails per keer, waarin adverteerderd kunnen adverteren.

• cowgirl
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 17-12-2020
Over I-wood bestaat al een topic: Iwood: reclame op je mobiel. - Ervaringen en Discussie en ook over panelwizard is met de search wat te vinden.

• -W0kk3L-
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 22:12
Wij doen al een tijdje mee met InVotes: http://www.invotes.nl. Je krijgt regelmatig enquetes toegestuurd waarvoor je punten (ePoints) krijgt. Vaak iets van 250 punten o.i.d. Een punt is een eurocent waard. 250 punten dus 2,50 euro. Na een tijdje sparen kun je bijvoorbeeld je punten inruilen voor een cadeaubon bij Bol.com. Werkt prima.

• Leftblank
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:58
Ik vermoed toch echt dat je meer zult verdienen met een bijbaantje danwel 'serieuze' site dan dat je aan het lezen van een paar e-mails overhoud (per uur dan) ;)

• vmsw
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-02 19:47
Leftblank schreef op zondag 14 september 2008 @ 18:53:
Ik vermoed toch echt dat je meer zult verdienen met een bijbaantje danwel 'serieuze' site dan dat je aan het lezen van een paar e-mails overhoud (per uur dan) ;)
Als je inderdaad een beetje webdesign kan, en een leuke site maakt met informatie (hoeft niet eens vernieuwend, maar vooral goed/overzichtelijk te zijn), kan je veel meer verdienen.
Gewoon wat reclame, en je krijgt per klik: bijv. Google Ads (zal ook wel een topic op GoT voor zijn)

Verwijderd

Ik moet je zeggen dat ik ook de programma's ken maar er niet echt blij van werd.
Met een beetje kennis van wedesign kan je zo een leuke zakcent bijverdienen als je een Xrated site maakt met een pakkende domeinnaam die een bepaald niche aanspreekt. Dat heb ik zelf gedaan in de periode dat ik even geen werk had en moet je zeggen dat ik er aardig beter van werd. Ondertussen heb ik veel herhaalbezoek en hoef ik er vrij weinig aan de doen door de dynamische content die de partners aanbieden, enige wat je moet doen domein registreren en lid worden bij aan aantal content partners kost je dus in eerste opstart een aantal uur werk en een te verwaarlozen bedrag voor de domein en hosting

• UDuckling5
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22-12-2021

UDuckling5

Nachteend

Keihard bloggen :P

En Amazon's Mechanical Turk natuurlijk.

Flap

Pagina: 1