Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Systeemherstel schakelt uit na herstart

Pagina: 1
Acties:
  • 99 views

Verwijderd

Topicstarter
Heb nu weer iets aparts aan m'n systeempje hangen!!! :?

Ik schakel systeemherstel in voor "alle schijven" en maak vervolgens een herstel-punt ... tot dan niks aan de hand, maar als ik mijn computer opnieuw opstart schakelt ie elke keer systeemherstel "uit voor alle schijven" :? :? :? Ook is mijn zojuist gemaakte herstel-punt spoorloos verdwenen.

8)7 Schiet mij maar lek 8)7

Iemand een idee wat er loos is????

• [Roland]
  • Registratie: Februari 2003
  • Niet online
Heb je je virusscaner aanstaan?

Virussen en Spyware willen nog wel eens dingen installeren, ik heb het ooit gehad met een trojan die een plugin wilde installeren in Internet explorer zodat ik lekker veel reclames te zien kreeg.
Deze schakelde ook systeemherstel uit (en gooide herstelpunten weg) om te voorkomen dat ik de trojan simpel zou kunnen verwijderen.
Check op virussen en andere rommel.

Verwijderd

Topicstarter
Altijd_Lastig schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 08:28:
Heb je je virusscaner aanstaan?

Check op virussen en andere rommel.
Volgens McAfee heb ik geen trojans en/of virussen op mijn computer.
Heb al via msconfig gekeken of daar misschien iets verkeerd zit of dat er iets word opgestart wat eigenlijk niet zou moeten ... maar ook NADA!!

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Geen idee, want je laat na ook maar iets aan details te vermelden over het gebruikte OS, of waar je zelf naar gekeken hebt.

Hier zien we dat soort zaken liever gelijk al in je startpost (en het OS in de topictitel).
Zie de Windows Clients - Policy voor wat we daarmee bedoelen.

Je mag het opnieuw proberen met een goede topicstart die wél aan de policy voldoet, met andere woorden:

* Leg je probleem goed uit. Hetgeen jij zegt is namelijk het enige dat anderen van jouw probleem weten. Hoe meer (relevante) informatie je geeft, hoe beter je geholpen kunt worden
* Noem eventueel ter zake doende omstandigheden en feiten (gebruikt OS, hardware etc).
* Maak duidelijk wat je zelf hebt geprobeerd en vertel waarom dit je niet verder geholpen heeft. Wees hierbij specifiek, zodat de info relevant is. "Ik heb niets gevonden" zegt niets.
* Geef eventueel linkjes naar websites die je hebt bezocht (en geef aan waarom die informatie niet voldoende was).
* Probeer er een duidelijk! verhaal van te maken dat door andere mensen prettig te lezen en goed te begrijpen valt!

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Dit topic is gesloten.