Ik heb gemerkt dat de SB-600 illuminator van deze flitser niet samen werkt met een net nieuwe Nikon AF-S DX 16-85mm F3.5-5.6G ED VR lens. Weten jullie hier meer van? Lijkt me vrij onlogisch dat deze niet functioneerd met zo'n workarround lens. De illuminator doet het wel gelijk als ik er direct erna een tokina 12-24 er op schroef. Ga ik weer terug naar de 16-85 dan doet hij het weer niet. De 16-85 stelt wel scherp en ook de stabilisatie werkt. Ik vind het erg vreemd, vooral omdat ik nogal eens wat foto's in het donker maak. Ik heb hier al een tijdje last van.
Hiervoor had ik een 18-70 en daarmee deed hij het ook gewoon. Ik weet dat de het scherpstelteken in het midden moet staan etc. etc. Maar bij precies dezelfde omstandigheden, alleen een andere lens erop schroeven krijg ik dit al.
Graag wat reacties van jullie.
Admin verander de titel even. naar SB-600 illuminator werkt niet met Nikon AF-S DX 16-85mm F3.5-5.6G ED VR lens.
Hiervoor had ik een 18-70 en daarmee deed hij het ook gewoon. Ik weet dat de het scherpstelteken in het midden moet staan etc. etc. Maar bij precies dezelfde omstandigheden, alleen een andere lens erop schroeven krijg ik dit al.
Graag wat reacties van jullie.
Admin verander de titel even. naar SB-600 illuminator werkt niet met Nikon AF-S DX 16-85mm F3.5-5.6G ED VR lens.
[ Voor 8% gewijzigd door m.theloosen op 12-09-2008 23:32 ]