Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• DeNachtwacht
  • Registratie: December 2005
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Hey tweakers,

ik heb even een probleempje. Ik moet snel voor een trouwerij van vanavond een filmpje in mp4 formaat 90 graden roteren maar zoals altijd met videobewerking is het weer eens verdomd omslachtig zoniet onmogelijk om voor elkaar te krijgen, terwijl je denkt dat het een eitje moet zijn ;). Dus ik hoop dat iemand me snel kan helpen..

ik heb het eerst geprobeerd met MEncoder maar daar heb ik geen goede GUI voor gevonden en ik krijg het zelf dus niet voor elkaar. Ook heb ik het geprobeerd in VirtualDub, maar die ondersteunt natuurlijk alles behalve mp4 ;)

Wie o wie kan mij voor half tien vanavond uit de brand helpen, het is maar een filmpje van 15 mb... Help!

youtube.com/@hisrep

Verwijderd

Ik weet het antwoord niet op je vraag. Maar misschien kun je bij je vraag vermelden met welke videocodec het materiaal ge-encodeerd is. (als je dit weet)

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 20:56 ]

• Nevada
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 02-11 19:35

Nevada

UT

Unreal Tournament '99

• MrAcid
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Het zou moeten kunnen met Quicktime Pro, ik heb er een tutorial voor gevonden en wil het wel voor je doen.

Stuur me even een e-mailtje, staat in mijn profiel.

Verwijderd

Vdub ondersteund prima mp4. Maar je moet wel de codec hebben. Je zult het wel in een Quicktime container hebben zitten. Dan gooi je het eerst in een AVI container met Mp4Cam2AVI.

Niet de codec de schuld geven als je de container bedoeld ;)

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 21:00 ]

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Bedankt voor de reacties, ik ben er idd achter dat ik hem het best eerst ff converteer naar AVI. Dat ga ik nu ff proberen met SUPER, en anders ff met het hierboven genoemde tooltje. Ik laat zo wel ff weten of het gelukt is, zodat misschien iemand anders er nog iets aan heeft

youtube.com/@hisrep

• DeNachtwacht
  • Nu online

DeNachtwacht

youtube.com/@hisrep

Topicstarter
Operatie geslaagd met SUPER.

Bedankt voor alle hulp ;)

youtube.com/@hisrep

Pagina: 1