Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Administrator account verwijderd, alleen een guest over

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hola!

Ik heb een klein probleempje,
Ik was vorige week in DOS bezig om een nieuw account aan te maken met "net user /add Erwin1"
naast mijn standaard account Erwin, en nadat ik klaar was met dat account wil ik dus Net user /del Erwin1 typen maar was iets te snel met enter drukken waardoor mijn oude account verwijderd is en ik dus alleen nog met het gastaccountje over zat; Erwin1

Gelukkig zijn alle bestanden er nog wel (in documents and settings) maar kan ik er niet bijkomen aangezien Erwin1 een guest account is...

Ik heb verschillende dingen al geprobeert als die bootcd van NT Password registery shit en ander spul wat op google staat.. maar toch wil het allemaal nog niet lukken...

Heeft iemand misschien een tip dat kan leiden dat ik mijn oude account weer terug win en alle rechten weer heb? (btw er zit ook een Administrator account op maar daar kan die niet mee inloggen aangezien ik er geen wachtwoord van heb, en zover ik weet ook nooit heb ingevuld)

Format is geen optie, er staat belangrijk school spul op..

Thanks

Verwijderd

Topicstarter
Nevermind, heb wachtwoord achterhaald van het Administrator account :)
slotje