Ik heb iets raars.. Ik heb op mijn pagina, een mooi achtregrond en informatie uit de databse...
Op een gegeven moment loop dat data uit beeld naar onderen... maar als ik dan naar beneden scrol, dan blijft het achtergrondje bovenin steken. (als ware houdt hij de hoogte aan van de browser bij het openen van de pagina)
In explorer werkt het goed maar in safarie e.d. niet. en ik wil wel graag dat het overal klopt...
(http://www.harmdijkman.nl/index2.php)
Ik heb de pagina al zover mogelijk uigekleed en dit is de code:
de PHP FILE
DE CSS
Op een gegeven moment loop dat data uit beeld naar onderen... maar als ik dan naar beneden scrol, dan blijft het achtergrondje bovenin steken. (als ware houdt hij de hoogte aan van de browser bij het openen van de pagina)
In explorer werkt het goed maar in safarie e.d. niet. en ik wil wel graag dat het overal klopt...
(http://www.harmdijkman.nl/index2.php)
Ik heb de pagina al zover mogelijk uigekleed en dit is de code:
de PHP FILE
HTML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
| <div id="Buitenkant"> <div id="Binnenkant"> <div id="Content"> <?php $paginas = array("gastenboek","info","link","item2"); if(isset($_GET['pagina']) && in_array($_GET['pagina'],$paginas)) { include($_GET['pagina'] . ".php"); } else { include("item2.php"); } ?> </div> </div> </div> |
DE CSS
Cascading Stylesheet:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
32
33
| body, html { height:100%; margin:0; padding:0; } body { font-family: Arial, Helvetica, sans-serif; background-color: #000000; font-size: 11px; color: #FFFFFF; } #Buitenkant { background-color:#3F1364; background-image:url(../images/Site_BG.jpg); background-repeat:repeat-y; height:auto !important; margin-left:auto; margin-right:auto; min-height:100%; width:1016px; } #Binnenkant { background-image:url(../images/Site_BG.jpg); background-position:center; background-repeat:repeat-y; height:100%; } #Content { FONT-SIZE: 12px; FLOAT: left; WIDTH: 510px; FONT-FAMILY: "Trebuchet MS", Verdana, Tahoma, Arial, Helvetica, Ssans-serif; } |