Beste mede tweakers,
Gisteren was mijn moederbord gesneuveld
en nu heb ik een andere even geleend van een vriend van mij zodat ik in iedergeval iets heb. Alleen nadat ik alles heb aangesloten zoals het hoort krijg ik geen beeld ondanks de pc gewoon opstart.
Specificaties:
foxconn 945p7ad-8ks2h socket 775
Intel pentium dual core E5200 2.5GZH socket:775 FSB:800 Mhz
Arctic Alpine 7 pro koeler
400W voeding 20+4 poling + 4
3GB kingston DRR2 667
Geforce 8600 GTS PCI express 256MB DDR3 675Mhz
400GB Sata HD
De ledjes op de moederbord branden ook gewoon. En de pc start ook gewoon door, waar ik zat aan te denken is of de pci-slot kapot of videokaart krijgt te weinig voeding.
Andere videokaart heb ik al geprobeerd en dit werkt niet en helaas heb ik geen betere voeding in huis.
Of is het misschien verstanding om gewoon een andere moederbord te kopen?? En zoja wat raden jullie mij aan?
Alvast bedankt voor jullie hulp
edit:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter heb ik al doorgelezen. Helaas heb ik er alleen niet veel verstand van
Gisteren was mijn moederbord gesneuveld
Specificaties:
foxconn 945p7ad-8ks2h socket 775
Intel pentium dual core E5200 2.5GZH socket:775 FSB:800 Mhz
Arctic Alpine 7 pro koeler
400W voeding 20+4 poling + 4
3GB kingston DRR2 667
Geforce 8600 GTS PCI express 256MB DDR3 675Mhz
400GB Sata HD
De ledjes op de moederbord branden ook gewoon. En de pc start ook gewoon door, waar ik zat aan te denken is of de pci-slot kapot of videokaart krijgt te weinig voeding.
Andere videokaart heb ik al geprobeerd en dit werkt niet en helaas heb ik geen betere voeding in huis.
Of is het misschien verstanding om gewoon een andere moederbord te kopen?? En zoja wat raden jullie mij aan?
Alvast bedankt voor jullie hulp
edit:
Hangen en Opstartproblemen troubleshooter heb ik al doorgelezen. Helaas heb ik er alleen niet veel verstand van
[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 12-09-2008 18:13 ]