Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.
Toon posts:

Waar kan je het beste betaalde hulp vinden?

Pagina: 1
Acties:
  • 209 views

Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweaker,

Ik ben al een tijdje op zoek naar iemand die handig is met zowel VBA als Java, en niet een te hoog uurtarief heeft (iemand die de basis al kent, en wil oefenen).

Probleem is echter, dat het erg moeilijk is om iemand te vinden met deze eigenschappen.
Nu weet ik dat er hier geen advertenties geplaatst mogen worden.

Daarom is mijn vraag ook, waar kan het beste iemand vinden met bovenstaande eigenschappen?
Aangezien jullie in het wereldje zitten, kunnen jullie me misschien doorverwijzen naar een forum of iets dergelijks?

Alvast bedankt voor het meedenken _/-\o_

• Sjaak_Afhaak
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20:38

Sjaak_Afhaak

Bleh!

Zit zelf niet in de business, maar is het geen idee om een advertentie op te hangen op een MBO / HBO opleidingslocatie. De studenten daar willen misschien nog wel voor een leuk uurtarief werken ;)

Hier staat tekst

• whoami
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:11
Alleszins hier niet. :) Hier is het forum niet voor bedoeld.
Je zou kunnen denken aan een opleiding (fulltime indien mogelijk, of anders een avondopleiding) ?
En anders kan je wel boeken kopen, tutorials zoeken, tijd investeren, .... Of als je een privé leraar wil zou je wel eens een advertentie kunnen plaatsen ofzo ... Iig, dit forum is geen platform voor dergelijke dingen. :)

[ Voor 72% gewijzigd door whoami op 12-09-2008 16:00 ]

https://fgheysels.github.io/

Dit topic is gesloten.