Andere producten in categorie "Externe Schijven"

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-10 14:01

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Topicstarter
Ik was gisteravond op zoek naar een kleine portable HDD voor mijn vader, en de Pricewatch leek mij een handige plek om daarmee te beginnen. Toen ik ging zoeken en kwam ik op deze pagina.

De prijzen van de eerste vier producten zijn natuurlijk erg leuk voor portable hdd's, ware het niet dat het eigenlijk geen portable hdd's zijn!. De aangeboden producten onder die links varieren van batterijen tot tekenpapier, maar portable hdd's heb ik nog niet kunnen vinden.

Ik neem aan dat dit een foutje is, dus leek het me handig om dit even te melden.

• Regeneration
  • Registratie: Februari 2006
  • Niet online
Bedankt voor je feedback ik heb zojuist de verkeerde prijzen bij de volgende producten verwijderd:

pricewatch: GP Mobile Drive 120GB, 120GB
pricewatch: Freecom Mobile Drive, 80GB
pricewatch: Freecom Classic HD, 100GB
pricewatch: Freecom Hard Drive, 160GB (7200rpm, USB 2.0, 8MB)
pricewatch: Freecom Mobile Drive, 60GB

Wel is het zo dat we dit soort melden liever in het "verkeerde pijzen meldpunt" willen zien. Achter elke prijs van een bepaalde shop staat een update datum. Als je daarop klikt, kan je daar de verkeerde prijzen veranderen in de juiste prijzen (mits de shop dat toestaat) als de schop dat niet toestaat of ze bieden helemaal het product niet aan en de prijs moet verwijderd worden dan kan je daar een melding van maken. Ook kan je daar onjuiste bedrijfsgegevens melden. Admins zullen dit dan oppakken en vaak sneller dan wanneer je dat hier plaatst. :)

[ Voor 4% gewijzigd door Regeneration op 13-09-2008 17:28 ]

• Patriot
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 02-10 14:01

Patriot

Fulltime #whatpulsert

Topicstarter
Regeneration schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 17:26:
Bedankt voor je feedback ik heb zojuist de verkeerde prijzen bij de volgende producten verwijderd:

pricewatch: GP Mobile Drive 120GB, 120GB
pricewatch: Freecom Mobile Drive, 80GB
pricewatch: Freecom Classic HD, 100GB
pricewatch: Freecom Hard Drive, 160GB (7200rpm, USB 2.0, 8MB)
pricewatch: Freecom Mobile Drive, 60GB

Wel is het zo dat we dit soort melden liever in het "verkeerde pijzen meldpunt" willen zien. Achter elke prijs van een bepaalde shop staat een update datum. Als je daarop klikt, kan je daar de verkeerde prijzen veranderen in de juiste prijzen (mits de shop dat toestaat) als de schop dat niet toestaat of ze bieden helemaal het product niet aan en de prijs moet verwijderd worden dan kan je daar een melding van maken. Ook kan je daar onjuiste bedrijfsgegevens melden. Admins zullen dit dan oppakken en vaak sneller dan wanneer je dat hier plaatst. :)
Ah, een dergelijke functie zocht ik al, maar ik kon hem niet vinden. Ik had het achter die link niet gezocht, foutje van mij. Zal het in het vervolg daar melden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Orion84
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22:23

Orion84

Admin General Chat / Wonen & Mobiliteit

Fotogenie(k)?

Tsja, de prijzen verwijderen is leuk, maar die komen net zo hard weer terug, aangezien de betreffende producten voorzien zijn van incorrecte, of niet unieke productcodes. (UPID's van 5 cijfers zijn niet zo handig, en er kloppen zo te zien ook wat EAN codes niet) Hierdoor worden er producten (en dus prijzen) van shops gekoppeld aan producten in onze DB, zonder dat het daadwerkelijk om hetzelfde product gaat.

Ik zal even kijken of ik de meeste brakheidjes er uit kan slopen en dan de prijzen nogmaals verwijderen :)

[ Voor 15% gewijzigd door Orion84 op 14-09-2008 13:50 ]

The problem with common sense is that it's not all that common. | LinkedIn | Flickr