Ik zit met een dillema, en zie door de bomen het bos niet meer.. wellicht dat iemand hier mij kan helpen.
Ik gebruik momenteel een laptop, waar ik graag een extern scherm voor wil aanschaffen. Over een jaartje ga ik op mezelf verhuizen, en ik zou graag willen dat ik het scherm wat ik nu aanschaf dan ook als tv kan gebruiken. Ik zal dan hoogstwaarschijnlijk Digitenne nemen.
Nu kunnen lcd' tvs die hoger zijn dan 24" (met in het oog dat ik deze later in de woonkamer wil plaatsen) geen hoge resoluties uitzenden dus zijn ze als externe monitor voor mijn laptop nutteloos.
Bij een TFT/LCD monitor ontbreken de scart aansluitingen (aangezien ik later digitenne wil aansluiten).
Nu zag ik bij Paradigit het volgende tft scherm staan:
http://www.kieskeurig.nl/...5CD80C12574580035887D.htm
28" voor maar 333 euro, Full HD, HDMI en D-Sub aansluitingen.
De actie loopt morgen af, ik moet dus snel een beslissing maken.
De vraag die ik dan heb is, is er een mogelijkheid om digitenne aan te sluiten op deze tft monitor?
Dat ik hem dus nu als externe monitor kan gebruiken, en later als tv?
Er bestaan wel scart naar vga kabels, maar hoe krijg ik dan geluid?
Ik gebruik momenteel een laptop, waar ik graag een extern scherm voor wil aanschaffen. Over een jaartje ga ik op mezelf verhuizen, en ik zou graag willen dat ik het scherm wat ik nu aanschaf dan ook als tv kan gebruiken. Ik zal dan hoogstwaarschijnlijk Digitenne nemen.
Nu kunnen lcd' tvs die hoger zijn dan 24" (met in het oog dat ik deze later in de woonkamer wil plaatsen) geen hoge resoluties uitzenden dus zijn ze als externe monitor voor mijn laptop nutteloos.
Bij een TFT/LCD monitor ontbreken de scart aansluitingen (aangezien ik later digitenne wil aansluiten).
Nu zag ik bij Paradigit het volgende tft scherm staan:
http://www.kieskeurig.nl/...5CD80C12574580035887D.htm
28" voor maar 333 euro, Full HD, HDMI en D-Sub aansluitingen.
De actie loopt morgen af, ik moet dus snel een beslissing maken.
De vraag die ik dan heb is, is er een mogelijkheid om digitenne aan te sluiten op deze tft monitor?
Dat ik hem dus nu als externe monitor kan gebruiken, en later als tv?
Er bestaan wel scart naar vga kabels, maar hoe krijg ik dan geluid?