Toon posts:

Blauw scherm op pc

Pagina: 1
Acties:
  • 145 views

Verwijderd

Topicstarter
Goedemiddag,
Ik weet niet of ik hier goed zit, maar ik wil graag hulp vragen.

Ik krijg sinds een half uur ineens een blauw scherm op mijn scherm met de melding:
Windows is afgesloten om schade te voorkomen. Maak installatie van alle antivirussoftware en hulpprogramma's voor schijfdefragmentatie en het maken van back ups ongedaan of schakel deze hulpprogramma's uit. Controleer de configuratie van de vaste schijf en controleer of er bijgewerkte stuurprogramma's zijn. Voer CHKDSK/F uit om te controleren of de vaste schijf is beschaidgd en start op.

Technische info
STOP 0x00000024 (0x00190203, 0x86F75828, 0xC0000102, 0x00000000)

En ook als ik de pc uitzet en weer aan blijft het blauwe scherm komen ook in veilige modus.

Weet iemand wat ik hieraan kan doen? Is er wel wat aan te doen?

vr groet,
Ellen

• disjfa
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 08-01 11:17

disjfa

be

In theorie kan je het gemakkelijkste de errormessages in en zoekmachine stoppen en dan daar wat andewoorden van doornemen voor hier na te vragen :)

klik

disjfa - disj·fa (meneer)
disjfa.nl

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Windows XP en 2000 BSOD guide is ook wel een handig topic om door te nemen en te achterhalen waar het probleem vandaan komt.

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:21
Beste Ellen1970,

Probleemtopics zoals deze zijn niet toegestaan binnen de CSL, zie ook: CSL Beleid

Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Wellicht is de oplossing te vinden in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter of CSL FAQ

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.

Dit topic is gesloten.