Doet iets met Cloud (MS/IBM)
heeft de ftp-server op je windows bak niet juist problemen ermee?
Mac OSX ondersteund iig probleemloos speciale characters volgens POSIX standaard, en zou daarin niet de bottleneck kunnen zijn...
ik zal het iig nog ff testen met terminal-ftp en cyberduck (via een linux ftp-serveer) maar kan me nauwelijks voorstellen dat dat onmogelijk zou zijn..
Iig kun je sowieso ook via SMB: contact maken met je windows bak en op die wijze veel eenvoudiger je bstanden overhalen
Of zelfs testen zonder client direkt via de Finder met FTP contact te maken (appeltje-K : find server...)
Mac OSX ondersteund iig probleemloos speciale characters volgens POSIX standaard, en zou daarin niet de bottleneck kunnen zijn...
ik zal het iig nog ff testen met terminal-ftp en cyberduck (via een linux ftp-serveer) maar kan me nauwelijks voorstellen dat dat onmogelijk zou zijn..
Iig kun je sowieso ook via SMB: contact maken met je windows bak en op die wijze veel eenvoudiger je bstanden overhalen
Of zelfs testen zonder client direkt via de Finder met FTP contact te maken (appeltje-K : find server...)
Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen
Heb het ook al met de finder geprobeerd. Ik zal het ook eens met mijn windows laptop proberen tegen die ftp server aan.
smb heb ik nog niet geprobeerd, daar zal ik ook eens naar kijken.
smb heb ik nog niet geprobeerd, daar zal ik ook eens naar kijken.
Heb de titel aangepast van "[OSX] overstap vraagje" naar "[OSX] FTP'en van bestanden met accenten gaat fout", zodat het wat beter de lading dekt
“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/
Die beestjes heten diakrietenDaedalus schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 09:33:
Heb de titel aangepast van "[OSX] overstap vraagje" naar "[OSX] FTP'en van bestanden met accenten gaat fout", zodat het wat beter de lading dekt
Eerst het probleem, dan de oplossing
smb was de oplossing! Thanks!
Pagina: 1