Ik gebruik nu ongeveer een maandje openSuse11 met KDE4.1 en naast de al wat bekendere bugs is er eentje die me compleet nuts maakt: af en toe vallen ineens de functietoetsen weg (Shift, Control, Alt etc etc). Lekker handig met hoofdletters in je wachtwoorden.
Het gekke is dat ik een VM draai met WinXP en daar doen ze het nog wel.
Zodra ik uitlog, doe de functie toetsen het weer en kan ik ook gewoon weer inloggen.
Dit gebeurt minimaal 1x per dag, maar soms ook wel meer.
Het is een draadloos logitechsetje, maar zodra mijn toetsen weg zijn, werkt aankoppelen van een USB toetsenbord ook niet want daarvan doen ook de functies het niet.
Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen of makkelijker kan herstellen dan elke keer opnieuw inloggen (en al je vensters en verbindingen kwijt zijn).?
Het gekke is dat ik een VM draai met WinXP en daar doen ze het nog wel.
Zodra ik uitlog, doe de functie toetsen het weer en kan ik ook gewoon weer inloggen.
Dit gebeurt minimaal 1x per dag, maar soms ook wel meer.
Het is een draadloos logitechsetje, maar zodra mijn toetsen weg zijn, werkt aankoppelen van een USB toetsenbord ook niet want daarvan doen ook de functies het niet.
Weet iemand hoe ik dit kan voorkomen of makkelijker kan herstellen dan elke keer opnieuw inloggen (en al je vensters en verbindingen kwijt zijn).?