Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

• SubSun
  • Registratie: December 2003
  • Niet online
mijn huidige abo loopt binnenkort en deze wil ik omzetten naar prepaid. dit om mijn nummer te behouden en ten tweede om rustig de tijd te nemen om te wachten op een leuke actie. dit doe ik al een aantal jaar zo en tot nu toe zonder problemen.

eerst was altijd het zo dat mijn abo automatisch werd omgezet naar prepaid en ik dezelfde sim kon blijven gebruiken.

nu wil ik weer mijn abo laten omzetten en heb ik een brief ontvangen. hierin staat dat ik een prepaid sim kaart moet kopen en een nummerportering moet aanvragen. Gaat dat tegenwoordig zo? of is mijn aanvraag verkeerd behandeld.?

het gaat om vodafone trouwens..

• Kuhlie
  • Registratie: December 2002
  • Niet online
Eeh, vraag het aan vodafone? Misschien suf antwoord, maar zij kunnen je vast het best helpen...

• Sahi_NL
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 30-10 17:13
Mijn vriendin had dit probleem ook.

Vodafone lijkt dit te doen om het "shoppen naar lucratieve abonnementen" tegen te gaan. Of je moet gelijk verlengen naar een (veel te duur) abonnement, of je moet een prepaid sim kopen waarbij je met een porterings periode zit etc (en zij had zelfs tijdelijk een ander nummer).

• SubSun
  • Niet online
ok bedankt. precies wat ik wilde horen.

• EdwinB
  • Registratie: September 1999
  • Laatst online: 13-11 18:58
Ik heb onlangs mijn verlopen 22,50 abo kunnen omzetten naar een 0,00 euro abonnement....

Je betaalt maandelijks achteraf. Belminuten kosten echter wel 0,25 euro per minuut ofzo.

• SubSun
  • Niet online
ik wil het echt omzetten naar prepaid. voorheen kon dit met weinig moeite. grootste obstakel is dat ik nu een nieuwe sim moet kopen + wachten op nummerportering.

is dit alleen bij vodafone of tegenwoordig overal?

• jeanj
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online

jeanj

F5 keeps me alive

en als je een sim van een andre provider koopt? gaat dat sneller? Die kan je zo halen in de winkel.

[ Voor 36% gewijzigd door jeanj op 14-09-2008 21:37 ]

Everything is better with Bluetooth

• jelle.
  • Registratie: Februari 2003
  • Laatst online: 14-11 10:58
jeanj schreef op zondag 14 september 2008 @ 21:36:
en als je een sim van een andre provider koopt? gaat dat sneller? Die kan je zo halen in de winkel.
Dan moet je toch nog steeds wachten op nummerportering?
Pagina: 1