Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Super hoge telefoon rekening bij Tele2

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Laatst ontving ik een rekening van 648 gulden van Tele2:r waar bij het "opviel" dat ik 15 cent per minuut betaalde voor een internet verbinding.Ik een brief getuurd dat ik daar niet mee eens was omdat ze me nooit ingelicht hadden over een tariefs wijziging.En dat ik er pas na 2 maanden achter kwam omdat de rekening te laat verstuurd was door interne problemen bij Tele2:r.Ik bedoel welke idioot gaat nou bewust voor 9 piek per uur in het weekend zitten internetten.Nooit een reactie op die brief gekregen behalve een laatste betalings herinnering.Ben ik nou echt de enige in Nederland die dit probleem heeft?Of zijn er meer mensen die dit verhaal bekent voorkomen.
Mischien leuk voor Ook Dat Nog???

Verwijderd

fijne naaiers dan daar bij tele2 om voor lokaal bellen zo'n belachelijk tarief te rekenen... gebruik zelf alleen tele2 voor interlokale telefoontjes...

• Palomar
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online
lokaal bellen is toch nooit goedkoper met een andere aanbieder dan KPN :?

• Balboa
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-11 12:48
Iid een beetje vreemd verhaal ja, maar als ik me het goed herinner (en dat doe ik:)) dan laten ze ook wel redelijk duidelijk merken dat hun kortingen alleen behaald kunnen worden door interlokaal- en of nationaal te bellen.

En dat van die verlate rekeningen...dat heb ik ook en dat zuigt!!!!!!!!!

Maar ik hoop voor jou dat er iets te regelen valt!8-)

Handtekening

Verwijderd

Inderdaad geldt voor internetten een tarief van 15 cent per minuut... zo'n beetje iedereen komt daar 'the hard way' achter...

Verwijderd

Topicstarter
Internet was lokaal/nationaal maar dat hebben ze dus veranderd zonder dat aan de klanten te melden(of deels niet goed).
De reden dat Tele2:r dat veranderd heeft is vanwege de over bezetting van hun netwerk.

• Trema
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

Trema

Het kost wat

Ik heb hierover vantevoren netjes een brief van Tele2 ontvangen. Maar goed, lokaal belde ik altijd al via KPN.

Wat ik erg stom vind is dat ze nu het starttarief verdubbeld hebben als je geen pre-select klant van ze bent. Echt belachelijk, want bij pre-select wordt elk telefoonnummer met een ander netnummer als "interlokaal" afgehandeld. Terwijl het basistariefgebied groter is.

• Ook
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 27-10 22:08

Ook

Yes I can!

Op donderdag 22 februari 2001 09:21 schreef Trema het volgende:
...
Echt belachelijk, want bij pre-select wordt elk telefoonnummer met een ander netnummer als "interlokaal" afgehandeld. Terwijl het basistariefgebied groter is.
...
PreSelect zet gewoon automatisch voor elk tel nr dat met een 0 begint ("buiten de regio") 1602. Als je dus een tel nr wil draaien wat toch met een 0 begint en ook nog in je basisgebied ligt dan moet je starten met 1655. Dat is nl de carrier select code van KPN zelf. Elk nummer dat je belt wat voorafgaat door 1655 komt ALTIJD op je KPN rekening. Ook al heb je preselect of een iHear telefoon of wat dan ook.

Wees consequent, maar niet altijd

• php
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

php

Lekker oppassen dus met internetten: Ik ben van Gouda (0182) naar Zoetermeer (079) voor internet (is basistariefgebied) maar die hele Tele-2 zooi gooit er 1602 voor. Ik zou iedereen dan ook willen aanraden voor het inbelnummer 1655 te gooien. Zeker als je niet zelf voor je telefoonlijn zorgt (je moeder zal eens op een idee komen....)

Verwijderd

Uhm ik vind het erg lullig voor je maar superhoog?

Neih dat nog lang niety :'(

Kpn Telecom: Bellen per seconde, Betalen per seconde, Genieten per seconde.
Pagina: 1