Good Old Games -GoG.com - bekend?

Pagina: 1
Acties:

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:22

hellknight

Medieval Nerd

Topicstarter
Het viel me op dat ik hier nog geen topic over de Good Old Games site zag, dus bij deze.

Voor diegenen die niet bekend zijn met de site: GoG staat voor Good Old Games, en is een net geopende site waar oude(re) spellen tegen een lage prijs legaal gedownload kunnen worden. Alle spellen zijn volledig compatible (gemaakt) met windows XP en Vista, en voorzien van extra's, zoals soundtracks, walpapers, handleiding, etc.

Het bedrijf achter deze site is CD-projekt, de ontwikkelaars van The Witcher.
Hier kun je een interview van GameShack met een van de mensen van CD-projekt lezen over Good Old Games.

Op dit moment zijn er een 30-tal games te koop, allen van Interplay of Codemasters.
Spellen zijn DRM-vrij, en kosten tussen de 5 en 10 dollar per stuk.
Op dit moment kan er nog enkel met CreditCard betaald worden, paypal support zal waarschijnlijk nog komen.

Op dit moment is de site nog in (open) beta-status, en als tijdelijke actie krijg je bij aankoop van een spel een code om gratis een van de interplay-games te downloaden.

Hoe denken jullie over dit idee? Ga je het zelf gebruiken, gaat het een succes worden, of gaan mensen de vrijheid welke het ontbreken van DRM biedt misbruiken, en duiken deze games in no time op op usenet en torrent?

[ Voor 10% gewijzigd door hellknight op 11-09-2008 22:24 . Reden: informatie over CD-Projekt toegevoegd ]

Your lack of planning is not my emergency

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Is het je eigen site of zo? :D

Maar goed, ik heb persoonlijk sowieso geen interesse in games, dus ook deze niet. Kan me ook niet voorstellen dat echte gamers hier op zitten te wachten. Hoewel het soms best leuk is om een iets ouder spel te spelen.

Anoniem: 107327

Noork schreef op donderdag 11 september 2008 @ 22:24:

Maar goed, ik heb persoonlijk sowieso geen interesse in games, dus ook deze niet. Kan me ook niet voorstellen dat echte gamers hier op zitten te wachten. Hoewel het soms best leuk is om een iets ouder spel te spelen.
Je weet toch dat dit Games & Discussies is he?

ontopic...leuk initiatief met potentieel. Ik denk dat vooral de oude adventures erg gewild zullen zijn (die van Sierra, police quest, larry etc)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Registratie: November 2002
  • Niet online

boe2

'-')/

Mja, toevallig op het moment dat die site op punt staat te lanceren kom je ons hier vragen of we er al van gehoord hebben. Ik vermoed toch ook spam :p

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LtMarx
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 20:51

LtMarx

ATTENTIOOOON!!!

Er staan ook wat tenenkrommende spelfouten op die site zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Krentenbol
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 28-04 07:56

Krentenbol

Prutz0r

Ook leuk als je oude games wilt spelen: http://tweakers.net/
Voor het grootste deel gratis, een klein deel is betaald. (Naar mijn weten) 100% legaal :P

[ Voor 7% gewijzigd door blaataaps op 12-09-2008 10:14 . Reden: Naar het weten van de rest van de wereld (en de wetgever) 100% illegaal ]

How to autobeun: Like, comment en subscribe!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MrVegeta
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 02-06 15:55

MrVegeta

! Dolf is rechtvaardig !

TKing schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 07:26:
Ook leuk als je oude games wilt spelen: http://tweakers.net/
Voor het grootste deel gratis, een klein deel is betaald. (Naar mijn weten) 100% legaal :P
Naar mjin weten niet ;).

[ Voor 3% gewijzigd door blaataaps op 12-09-2008 10:14 ]

Geeft steekhoudelijke argumenten terwijl hij niet weet waar het over gaat. BlizzBoys, HD casts van StarCraft II gemaakt door Tweakers! Het begint, Zombiepocalyps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 44947

TKing schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 07:26:
Ook leuk als je oude games wilt spelen: xxx
Heb je de FAQ op die site ook gelezen?
* What is Abandonware? Is it legal?

Wikipedia: "Abandonware is computer software which is no longer being sold or supported by its copyright holder. Alternately, the term is also used for software which is still available, but on which further support and development has been deliberately discontinued."

Since the software is no longer sold or supported, the copyright holders are not directly harmed in any way. This is why abandonware sites are, for the most part, ignored by the law.

The distribution of copyrighted software however is, and will allways be, illegal!
100% illegaal dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 26351

hellknight71 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 22:14:
Hoe denken jullie over dit idee? Ga je het zelf gebruiken, gaat het een succes worden, of gaan mensen de vrijheid welke het ontbreken van DRM biedt misbruiken, en duiken deze games in no time op op usenet en torrent?
Leuk initiatief! Zeker iets waar ik wel iets in zie. Ik zoek in winkels dan ook altijd naar game klassiekers en goedkope collector-boxen en GOG voegt daar wel iets aan toe denk ik.

Wbt usenet en p2p enzo, ik denk dat het wel mee zal vallen. Usenet houd je toch niet tegen en torrents, tja, de software op GOG is oud(er) en ik heb altijd het idee dat software verspreid via p2p meestal wat nieuwer is. En daarbij, met het gemak van GOG, is de keus voor mij gauw gemaakt.

Een quote uit dat interview:
The gamers that we're targeting are going to end up being a more mature audience anyways, because they're these hardcore, old-school PC gamers.
Kan ik ook helemaal inkomen. Veel games van vroegah waren gewoon erg goed en leuk, helaas, zoals dat gaat, je raakt de cd kwijt of de cd gaat stuk om wat voor reden dan ook, en de game is nergens meer te vinden. Dit zou een leuke en goedkope oplossing zijn.

Het eerste wat me bijv. opviel toen ik GOG opende, was het doosje van OFP; doe mij meer van dat soort klassiekers, en ik denk dat het dan wel kans van slagen heeft. Zal geen vetpot zijn, maar goede reklame is het wel voor ze (CD-Projekt).
Mijn cd van OFP doet het nog gelukkig :)

[ Voor 10% gewijzigd door Anoniem: 26351 op 12-09-2008 10:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 08:07

Cyphax

Moderator LNX
Colin McRae Rally 2005? Wut? Is dat al Good Old? :D
Ik zat meer te denken in het rijtje Dune, Dune 2, Keen, dat soort dingen. :+

Ik ben zelf pas echt geinteresseerd als je boxen kan kopen. Alleen digitaal is een leuke 2e maar ik ben ook zo iemand die de box in de kast wilt hebben staan en dan als het even kan de originele (oude) kartonnen doos (voor zover gemaakt, da's toch wel van voor 2005 over het algemeen). Daar struin ik nu regelmatig Marktplaats voor af, en vooralsnog hebben we weinig andere mogelijkheden.
hellknight71 schreef op donderdag 11 september 2008 @ 22:14:
of gaan mensen de vrijheid welke het ontbreken van DRM biedt misbruiken, en duiken deze games in no time op op usenet en torrent?
Jij bent nieuw op het internet, of niet? :+

Nee, grapje, maar die games vind je allemaal al op P2P-netwerken of intussen al niet meer vanwege de leeftijd (en de afgenomen interesse) verwacht ik. :P

[ Voor 30% gewijzigd door Cyphax op 12-09-2008 10:38 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Janoz
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 23:20

Janoz

Moderator Devschuur®

!litemod

Wat ik een beetje jammer vind is dat je op dit moment geen lijst van aangeboden spellen kunt inzien.

Ken Thompson's famous line from V6 UNIX is equaly applicable to this post:
'You are not expected to understand this'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 27-05 09:01
Noork schreef op donderdag 11 september 2008 @ 22:24:

Hoewel ik de term ‘echte gamer’ een beetje eng vindt, ben ik toch wel iemand die zeer grootte regelmaat een spelletje op de pc speelt. (lees dagelijks) Ik zit hier wel degelijk op te wachten. Er zijn ontzettend veel interessante games uit die tijd welke lang niet allemaal even goed omgaan met moderne techniek en operating systems. Een DRM vrije update naar de nieuwste technieken heeft voor mij zeker wel voordelen. Ik heb best wel een paar euro over om niet met vm-ware of dosbox te moeten rotzooien voordat een spel goed werkt.

Daarnaast zijn er ook nog wel een aardige reeks aan spelletjes waar ik vroeger nooit het geld voor had en die tegenwoordig moeilijk te krijgen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellknight
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 08:22

hellknight

Medieval Nerd

Topicstarter
Boeboe schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 00:58:
Mja, toevallig op het moment dat die site op punt staat te lanceren kom je ons hier vragen of we er al van gehoord hebben. Ik vermoed toch ook spam :p
Site is al enige tijd (+- 1 maand meen ik) in de lucht, alleen de beta is net gestart.
Ik heb niets te maken met GOG.com of CD-projekt. Net als de anderen hier ben ik iemand die graag een spelletje speelt, en that's it.
Cyphax schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:37:
...
Jij bent nieuw op het internet, of niet? :+

Nee, grapje, maar die games vind je allemaal al op P2P-netwerken of intussen al niet meer vanwege de leeftijd (en de afgenomen interesse) verwacht ik. :P
Hey, one can always dream,. right?
Maar je hebt gelijk, ze zullen ongetwijfeld al te vinden zijn op de P2P netwerken, maar ook de gekraakte versies werken vaak niet lekker op XP/Vista (volgens mij O-) ), terwijl deze versies niet gekraakt hoeven worden, en goed zouden moeten werken - zou me niets verbazen als dit toch een toegenomen populariteit op de P2P netwerken tot gevolg heeft.
Janoz schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:38:
Wat ik een beetje jammer vind is dat je op dit moment geen lijst van aangeboden spellen kunt inzien.
De lijst is op dit moment inderdaad enkel toegankelijk voor die mensen die een account hebben aangemaakt - waarvoor een Beta-code nodig is, welke als het goed is nog opgevraagd kan worden op de site.

Ik ga in ieder geval enkele spellen daar aanschaffen, en testen of ze inderdaad lekker onder Xp draaien - Fallout (1) heb ik nooit echt lekker aan de praat gekregen onder XP, dus hopelijk doet deze versie het beter.

Your lack of planning is not my emergency

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Zarkov schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:38:
[...]
Hoewel ik de term ‘echte gamer’ een beetje eng vindt, ben ik toch wel iemand die zeer grootte regelmaat een spelletje op de pc speelt. (lees dagelijks) Ik zit hier wel degelijk op te wachten....
Het was inderdaad een wat generaliserende opmerking. Ik kan natuurlijk niet 100% spreken voor de zogenaamde 'echte gamers' omdat ik ze a) niet allemaal ken en dus geen inzicht heb in wat ze willen en b) wat is dan een 'echte' gamer? Mijn opmerking was ook meer een gevoel van mijn kant.

TS geeft aan dat hij niks met het project te maken heeft. Toch viel een dergelijk topic mij omdat het hier over 1 bepaalde site gaat, en de TS op moment slechts 10 posts op Got heeft gemaakt. Zou het niet handiger zijn geweest om een overzicht te maken van meerdere van dit soort sites? Tevens zou dat wellicht bevorderlijker zijn geweest voor enige discussie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 130184

Hoe werkt dat compatibel maken met XP dan? Voor veel games kan je denk ik de oude source niet eens meer achterhalen, dus hebben ze dan een of andere emu geschreven ofzo of zijn het inderdaad allemaal oude games die ze nog hebben weten om te bouwen?

ID heeft ook hun oude zut op Steam uitgebracht, maar dat werkte ook gewoon met een gestripte Dosbox. Ben benieuwd of dat hier dan ook het geval is.

[ Voor 23% gewijzigd door Anoniem: 130184 op 12-09-2008 11:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Ik kijk nog wel eens een keer als de site af is. Volgens mij is hij te vroeg aangekondigd :)

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06 17:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

concept klinkt best leuk, was al eerder hier een Q&A van tegengekomen. Wordt nu alleen bekijken welke games hier tussen gaan komen, zal me verder mn achterwerk roesten of het nu ook allemaal op usenet/p2p terug komt.

Als ze verder, zoals bv bij steam, ten alle tijden beschikbaar blijven voor download, zou het allemaal nog beter maken :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
Anoniem: 130184 schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:36:
Hoe werkt dat compatibel maken met XP dan? Voor veel games kan je denk ik de oude source niet eens meer achterhalen, dus hebben ze dan een of andere emu geschreven ofzo of zijn het inderdaad allemaal oude games die ze nog hebben weten om te bouwen?

ID heeft ook hun oude zut op Steam uitgebracht, maar dat werkte ook gewoon met een gestripte Dosbox. Ben benieuwd of dat hier dan ook het geval is.
Of het echt gaat werken moet natuurlijk nog blijken, ik baseer het voornamelijk op deze uitspraak van Gog.

“Thanks to our handsome programming team, the classics are now Windows Vista and Windows XP compatible. Now you can use your lightning-fast PC to unleash the full potential of those games you just couldn’t play properly on that busted old 386. “

Voor dos spellen verwacht ik inderdaad een gestripte dosbox, maar bij de plaatjes op de site zie ik zeker een aantal spellen die uit het windows95/98 tijdperk komen. Die zijn vaak wat lastiger te spelen in XP of Vista. Zeker als het games zijn waarvoor 3d ondersteuning voor nodig is.

Daarnaast hoop ik ook dat ze wat meer hun best doen om de dosbox versies werkbaar te krijgen. Bij steam hebben ze nogals eens de neiging om met minimale aanpassingen de game op steam te gooien.

Ik heb recentelijk de X-COM verzameling gekocht op Steam en deze hebben allemaal dezelfde problemen als de originelen. Maar nog steeds een koopje voor 15 euro 4 van de beste games uit dat tijdperk. (Enforcer zit er ook nog bij maar dat is stiekem echt een bagger spel)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
Noork schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:30:
[...]

Het was inderdaad een wat generaliserende opmerking. Ik kan natuurlijk niet 100% spreken voor de zogenaamde 'echte gamers' omdat ik ze a) niet allemaal ken en dus geen inzicht heb in wat ze willen en b) wat is dan een 'echte' gamer? Mijn opmerking was ook meer een gevoel van mijn kant.

TS geeft aan dat hij niks met het project te maken heeft. Toch viel een dergelijk topic mij omdat het hier over 1 bepaalde site gaat, en de TS op moment slechts 10 posts op Got heeft gemaakt. Zou het niet handiger zijn geweest om een overzicht te maken van meerdere van dit soort sites? Tevens zou dat wellicht bevorderlijker zijn geweest voor enige discussie.
Ik ben het wel met je eens dat een iets wat meer genuanceerdere startpost gewenst is. Ik kwam zelf 2 of 3 dagen geleden via een willekeurig surfspasme ook op die site en werd meteen enthousiast . Het concept en de stijl spreken mij zeker wel aan.

Het zou inderdaad wel goed zijn om meerdere sites langs elkaar te zetten. Maar behalve Steam ken ik eigenlijk geen sites die zich bezig houden met het heruitgeven van oudere games.

Er zijn inmiddels genoeg game download sites maar deze concentreren zich hoofdzakelijk op nieuwere (lees na 2000) of indie games. Ik ken daar eigenlijk alleen Stardock, Direct2Drive en gamersgate.

Als iemand nog meer download winkels weet te vinden dan ben ik daar zeer geïnteresseerd in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-05 16:41

evaarties

Powerball @ 12.582

Als je al beta tester bent, elke beta tester heeft 1 invite te verdelen :).

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Ziet er interessant uit, maar het is moeilijk om nu een mening over de site te gaan vormen aangezien hij nog nieteens open is.
Ook ben ik benieuwd of het inderdaad goedkoper zal zijn dan de "budget bak" in een speelgoedwinkel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
sacrifice is een zeer leuke en goede game, jammer dat ik laatste lvl nooit kon uitspelen :'(
maar dat is ook een tijdje geleden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 56924

Pensmaster-B schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:17:
sacrifice is een zeer leuke en goede game, jammer dat ik laatste lvl nooit kon uitspelen :'(
toevallig is dit 1 van de 3 originele games die ik nog heb met doos en al erbij. :)

ik hoop dat ze de hele oude games ook gaan aanbieden, bijv de allereerste Colin McRae Rally, of oude shooters als Kingpin etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• evaarties
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 27-05 16:41

evaarties

Powerball @ 12.582

Voor mij is het belangrijk dat de games werken onder Linux (Ubuntu met name), anders hoef ik ze al niet te kopen. Er zijn er zeker een aantal die ik wil hebben, de Descent serie bijvoorbeeld. Btw, de 1e die mij een PM stuurt voor een invite, krijgt mijn code.

Specs | Site | The Lemmings Encyclopedia | Ubuntu Edge smartphone nog tot 20 augustus te koop!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 184816

Crookram, Kingpin is al te downloaden en Colin McRae is wel een versie van aangekondigd, maar niet de eerste (volgens mij). Maargoed, codemasters levert veel spellen - dus wie weet.

Ik heb trouwens een bètacode voor GOG. Als je hem wil hebben moet je even een mailtje met een goede reden sturen naar barbapapa apenstaart live punt nl (geldt voor iedereen).

• Magnetic_Man
  • Registratie: Mei 2006
  • Niet online
Heb inmiddels mijn uitnodiging ontvangen van GOG (blijkbaar is het dus niet erg moeilijk om in de beta te komen).
Het aanbod is vrij beperkt momenteel, dus de kans dat de classic er bij zit die je zoekt is klein. Al denk ik dat het idee wel zal werken zodra ze wat meer games hebben toegevoegd.

Het is net als bij Steam mogelijk om een game onbeperkt opnieuw te downloaden van je account, wel zo handig.
Inmiddels is PayPal betalen ook mogelijk.

Voor de geïnteresseerden: ik heb ook nog een beta key. Stuur me maar ff een DM, dan stuur ik hem je toe.

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 01:34

Zeror

Ik Henk 'm!

Als er een Xp/Vista compatible versie van Revenant uitkomt, dan ga ik deze site zeker proberen. Ik ben echt al zo lang op zoek naar die game. Ik heb ook op p2p-netwerk geen goeie versie kunnen vinden nog. Ik heb vroeger echt dagen in dat spel gestoken en zou die game graag nog eens willen doen.

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zeror#2996 :: Twitch: Z3ROR

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-06 10:47

scorpie

Supra Addict

Leuk initiatief, maar jammer dat het windows only is. Voorlopig kan ik in ieder geval de echte classics (zoals eerder genoemd Dune 2 bijvoorbeeld) gewoon spelen op m'n mac met DosBox.

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hurtebise
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 18-05 21:53
Rakkerzero schreef op zaterdag 27 september 2008 @ 15:49:
Als er een Xp/Vista compatible versie van Revenant uitkomt, dan ga ik deze site zeker proberen. Ik ben echt al zo lang op zoek naar die game. Ik heb ook op p2p-netwerk geen goeie versie kunnen vinden nog. Ik heb vroeger echt dagen in dat spel gestoken en zou die game graag nog eens willen doen.
Ik heb dat spel hier in de originele kartonnen doos liggen. Had een vriend nog op zolder liggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• morew0rk
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 21-03-2022
Pensmaster-B schreef op vrijdag 26 september 2008 @ 15:17:
3 dragons/silverbacks/hellmouths/phoenixes aan de manaliths en dan voor elk zieltje gaan en proberen marduc zo veel mogelijk te verhinderen. gg 8D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• estorino
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 03-06 11:13
Leuk initiatief, ik heb ook een bèta uitnodiging gehad via de mail en daarop een account aangemaakt. Ik heb echter nog niks gekocht, er zitten voor mij nog niet echt spellen tussen die ik zou willen spelen.

https://www.strava.com/athletes/10490675

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zarkov
Inmiddels ook een beta account aangemaakt en meteen een aantal games gekocht, alle fallouts en freespace games en wat andere losse frutsels. Tot nu toe werkt alles prima onder Vista 32 bit. Waarbij ik vroeger bij fallout 1 nog wel eens problemen had werkt de GOG zonder inspanning. Alle games zijn ook netjes te updaten en gemakkelijk te installeren. Ik ben beniewd wat voor andere games ze nog gaan brengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scorpie
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 09-06 10:47

scorpie

Supra Addict

Hmm nu net Fallout (1) is vrijgegeven door Bethesda...

edit:
http://www.gametap.com/play/gameDetails/000587850

Daar dus.

[ Voor 40% gewijzigd door scorpie op 29-09-2008 09:49 ]

wil een Toyota Supra mkIV!!!!! | wil een Yamaha YZF-R{1,6} | wil stiekem ook een Ducati
"Security is just a state of mind"
PSN: scorpie | Diablo 3: scorpie#2470

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Seesar
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 06-06 13:42

Seesar

Icon thnx to l0c4lh0st

voorlopig vind ik het -zeker de oudere spellen- leuker om in de graaibakken van de MM of FRS te neuzen. Altijd leuk om de cd met hoesje te hebben en die prijzen concurreren zeker met wat zij aanbieden. Ik vraag me uiterarad af of dat over 4 jaar ook nog kan omdat het erop lijkt dat alles downloadable wordt en niet meer via mediadragers verkocht gaat worden.

T60P Widescreen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SinergyX
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 09-06 17:39

SinergyX

____(>^^(>0o)>____

Zojuist mijn beta key ook binnen, lijstje is nog wat klein maar het voordeel is dat je eigelijk altijd de gekochte spellen opnieuw kan downloaden. Beetje zoals steam, even inloggen en meteen alles downloaden, geen gezoek naar CD's oid :)

Nog 1 keertje.. het is SinergyX, niet SynergyX
Im as excited to be here as a 42 gnome warlock who rolled on a green pair of cloth boots but was given a epic staff of uber awsome noob pwning by accident.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

170074

Volgens mij is de site flink volwassener geworden, als ik de reacties hier mag lezen...

Overzichtelijke, professionele site en games die DRM-vrij te spelen zijn! You buy it, keep it, wat er ook gebeurd met GoG.

Prima service!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fox
  • Registratie: Mei 2007
  • Niet online

Fox

Inderdaad, erg overzichtelijke website, goede management en policies.

Er staan nog een aardig aantal pareltjes op ook, Abe's Oddesey, Fallout en Unreal Tournament voor een zeer leuke prijs. En dan zitten er nog gratis extra's bij ook. En dat alles zonder DRM.

Zeer veel respect en lof voor de staff. Hopelijk komen er nog veel meer goede oude games. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Beyound Good & Evil staat trouwens op GoG tegenwoordig. Normaal zou ik een nieuwe gamerelease niet echt de moeite vinden om dit topic te kicken, maar BG&E is een van de allerbeste action/adventuregames die ik ooit gespeeld heb. Aanrader!. Geen DRM, nog geen 8 euro: Je bent een zwijn als je nu nog opteert voor illegale download.

[ Voor 16% gewijzigd door boe2 op 12-05-2009 23:59 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind.' - Pratchett.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 32279

Een kleine topickick, ik ben al een tijd lid van gog.com omdat ik weer commandos 1 wilde spelen op de windows 7 pc.

En vandaag heeft iedereen die lid werd tijdens de beta tijd (die anderhalf jaar duurde) jagged alliance deadly games gekregen, hij staat al op mijn virtuele plankje. Mooi meegenomen, die had ik nog nooit gespeeld. Als het goed is heeft iedereen nu een mail gehad met daarin uitleg hierover en als je jagged al had kan je een alternatief cadeau krijgen (geen idee wat dat is).

[ Voor 19% gewijzigd door Anoniem: 32279 op 20-10-2010 21:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• boe2
  • Niet online

boe2

'-')/

Jep, ook de mail gekregen, toch een leuk cadeautje :).
Alweer lang geleden dat ik ze bezocht heb, zie dat ze tegenwoordig planescape torment hebben staan voor 10 euro. Eentje voor te onthouden nadat ik Fallout New Vegas heb uitgespeeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarthDavy
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 06-06 16:12

DarthDavy

Excellent!

Boeboe schreef op woensdag 20 oktober 2010 @ 22:08:
Jep, ook de mail gekregen, toch een leuk cadeautje :).
Alweer lang geleden dat ik ze bezocht heb, zie dat ze tegenwoordig planescape torment hebben staan voor 10 euro. Eentje voor te onthouden nadat ik Fallout New Vegas heb uitgespeeld :)
Nee, 10 dollar. Omgerekend zo'n 7,20 euro op dit ogenblik.

Bier zonder alcohol is zoals een BH aan de wasdraad: het beste is eruit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Elvis
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 18-11-2017

Elvis

Echo Lima Victor India Sierra

Ben net lid geworden en heb Constructor gekocht. Als er 1 spel is dat ik nooit fatsoenlijk heb kunnen laten werken onder windows xp (of hoger) is het wel.

[GoT] TF2 Clan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Ik ga ook weer een nieuwe aankoop doen, neverwinternights diamond editie, net beschikbaar gekomen voor 10 dollar _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Betelgeuse
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-12-2023
Ben ook al een tijdje lid van GoG. Ik moet zeggen dat ik redelijk wat titels erbij zou willen zien maar in het huidige aanbood zitten toch wel redelijk wat pareltjes. Heb zelf o.a. Fallout 1 & 2 op de plank gezet. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Erg erg vette aanbieding net online gekomen:

De komende 20 dagen krijg je 30 tot 50% korting op meer dan 290 topgames!
Zie voor de hele lijst:

http://www.gog.com/en/page/xmas10/?source=newsletter

_/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pensmaster-B
  • Niet online
Vandaag "Baldur's Gate 2 Complete" gehaald.
CD's heb ik ook nog wel ergens origineel liggen, maar voor 10 euro dollar is dit een must buy
Heb weer zin in en echte goede RPG met veel verhaal.

[ Voor 11% gewijzigd door Pensmaster-B op 27-02-2011 15:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• artificial_sun
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 23:35

artificial_sun

Mazda Rx7

Even een oude koe uit de sloot halen :)

Ik was al een tijdje van plan om Planescape Torment in huis te halen. En ik kwam m tegen op GOG :) met extras en een korte beschrijving van wat mooie mods (widescreen mod ed.)

Heeft er toevallig iemand de extra's van Baldur's gate 1 en 2 van GOG voor mij :9 Ruilen tegen de extra's van Planescape?!

Stadia was beter....

Pagina: 1