Ik ben van plan om een externe HD te kopen. Nu heb ik zo'n WD My Book gezien van 500 GB. Nu staat er bij de requirements wel Windows en Mac. Maar mijn vraag is, kan ik ze gecombineerd gebruiken. Dus uitwisselen. Op de Windows PC muziek en foto's er op zetten en op de Mac uitlezen en dus gebruiken. dat gaat wat sneller dan over mijn netwerk nl.
Of moet zo'n schijf geformatteerd worden voor Mac Of Windows? En dat 'ie dus voor het een of ander geschikt is?
Ik heb al iets gelezen over FAT32. Dat zou wel door beide uit te lezen zijn?? klopt dat? Zodat ik dus van een PC muziek en foto's kopieer naar die externe HD en dan op de Mac inplug en uitlees/kopieer om te luisteren en te bekijken.
Thx
Of moet zo'n schijf geformatteerd worden voor Mac Of Windows? En dat 'ie dus voor het een of ander geschikt is?
Ik heb al iets gelezen over FAT32. Dat zou wel door beide uit te lezen zijn?? klopt dat? Zodat ik dus van een PC muziek en foto's kopieer naar die externe HD en dan op de Mac inplug en uitlees/kopieer om te luisteren en te bekijken.
Thx
Naim Audio SN2 + NDX + Soup (accuton/Thiel)