Verwijderd

Topicstarter
Ik heb voor een maat van me een simpel systeempje samengesteld, specificaties zijn:
Asus Barebone V2-M2V890
AMD Athlon 64 X2 4400+
2GB DDR2 667Mhz Kingston
160GB HD
DVD Rewriter van NEC oid

Nu heb ik al flink zitten klooien met het systeem maar ik krijg telkens een BSOD net nadat de setup alle bestanden heeft geladen en wil beginnen met de setup.

Ik heb een melding van de foto gemaakt en deze hieronder weergegeven.
Afbeeldingslocatie: http://img151.imageshack.us/my.php?image=24082008et9.jpg

Ik heb echt al van alles geprobeerd, bios geflasht naar de nieuwste versie, sata drivers geslipstreamd in de installatiecd (al zou dat hier niks mee te maken mogen hebben volgens mij). Bios instellingen zitten aanpassen ed maar ik kom er echt niet uit.

Heeft iemand een idee waar het hier aan kan liggen?

• -The_Mask-
  • Registratie: November 2007
  • Niet online
Heb je wel een XP CD met SP2, had dit namelijk ook eens bleek het probleem te zijn dat ik een CD van XP gebruikte zonder SP, toen ik een CD pakte met SP2 werkte het wel weer. :)
Ook BSOD met PCI.sys bij toen. ;)
Is dit niet het probleem dan Hangen en Opstartproblemen troubleshooter doornemen en testen.

[ Voor 28% gewijzigd door -The_Mask- op 11-09-2008 21:08 ]

Bitfenix Whisper 450W review
[PSU] Voeding advies en info
AMD Nieuwsdiscussie
AMD Radeon Info en Nieuwsdiscussietopic

• MrDummy
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 25-07 12:00

MrDummy

Nog steeds gek op anime...

Als je tijdens installatie al foutmeldingen ziet dat bestanden niet kloppen of bsods..... dan is er meestal geheugenreepje defect. In dat geval moet je memtest draaien (ik zie dat je geheugen niet hebt gecheckt in je verhaal)

Meestal lost dat veel problemen al op met gezonde en goedwerkende geheugen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
De sp2 installatiecd doet het inderdaad wel, het was dus net wat makkelijker dan ik dacht.. Dank!