nou zoals in ander topic werd gevraag wat ik wou smartphone of pda
aan gezien ik er ook mee wil bellen word het dus een smartphone
ik wil er gewoon mee kunnen:
msn
tomtom
makkelijk smsen
filmpjes kijken
spelletjes er op doen.
touch screen erop
moet snel zijn.
windows mobile er op.
zijn er meerdere modellen zoals de htc touch dual ???
daanno zal misschien wel flauw van me zijn maar kom op wat zou jij doen als jij ergens de ballen verstand van hebt dan vraag je toch ook op een forum waar je naar moet kijken.
mag je wel een eigenwijze dreet zijn die zogenaamt overal verstand van heeft maar heb je tot nu toe weinig nuttige antwoorden zien geven. alleen ga maar googlen duh denk je dat ik zo iets niet gedaan heb maar als je niet weet waar je naar moet zoeken en kijken bij zo'n smartphone waar kom je dan ?
maar goed hoop dat deze nu wel open blijft en dat ik van andere mensen wel hun advies mag aan horen
mvg. jeroen
aan gezien ik er ook mee wil bellen word het dus een smartphone
ik wil er gewoon mee kunnen:
msn
tomtom
makkelijk smsen
filmpjes kijken
spelletjes er op doen.
touch screen erop
moet snel zijn.
windows mobile er op.
zijn er meerdere modellen zoals de htc touch dual ???
daanno zal misschien wel flauw van me zijn maar kom op wat zou jij doen als jij ergens de ballen verstand van hebt dan vraag je toch ook op een forum waar je naar moet kijken.
mag je wel een eigenwijze dreet zijn die zogenaamt overal verstand van heeft maar heb je tot nu toe weinig nuttige antwoorden zien geven. alleen ga maar googlen duh denk je dat ik zo iets niet gedaan heb maar als je niet weet waar je naar moet zoeken en kijken bij zo'n smartphone waar kom je dan ?
maar goed hoop dat deze nu wel open blijft en dat ik van andere mensen wel hun advies mag aan horen
mvg. jeroen