Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• puddinkie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-07-2024
nou zoals in ander topic werd gevraag wat ik wou smartphone of pda

aan gezien ik er ook mee wil bellen word het dus een smartphone

ik wil er gewoon mee kunnen:

msn
tomtom
makkelijk smsen
filmpjes kijken
spelletjes er op doen.
touch screen erop
moet snel zijn.
windows mobile er op.

zijn er meerdere modellen zoals de htc touch dual ???

daanno zal misschien wel flauw van me zijn maar kom op wat zou jij doen als jij ergens de ballen verstand van hebt dan vraag je toch ook op een forum waar je naar moet kijken.

mag je wel een eigenwijze dreet zijn die zogenaamt overal verstand van heeft maar heb je tot nu toe weinig nuttige antwoorden zien geven. alleen ga maar googlen duh denk je dat ik zo iets niet gedaan heb maar als je niet weet waar je naar moet zoeken en kijken bij zo'n smartphone waar kom je dan ?

maar goed hoop dat deze nu wel open blijft en dat ik van andere mensen wel hun advies mag aan horen :)

mvg. jeroen

• stimm
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-08 19:34
Misschien kun je beter een topic openen op helpmij.nl forum? daar kun je makkelijker een dergelijk topic openen :)

• Daros
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11:18
DE website: http://www.pdashop.nl/

Hee die hebben keuzehulp:
http://www.pdashop.nl/productkiezen/8

Ff invullen wat ik wel en huppateee hij geeft aan wat er allemaal beschikbaar is..... :O

Verwijderd

daanno zal misschien wel flauw van me zijn maar kom op wat zou jij doen als jij ergens de ballen verstand van hebt dan vraag je toch ook op een forum waar je naar moet kijken.
Niet echt dan:
1. Zoek ik op internet
2. Navraag bij vrienden/familie
3. Loop ik een winkel binnen

Vooral die laatste is een aanrader voor je!

• Shivan_20
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 20-11 14:43
Gast, hou je gewoon aan de regels die hier op GoT opgesteld zijn.

Lees je in op het forum, bij elke telefoontopic staat genoeg informatie waarbij het gros van je vragen al beantwoord wordt, stel desnoods in zo'n topic een korte vraag. Maar laat merken dat je je al enigzins in de materie verdiept hebt.

Verder zou een iets meer verzorgde openingspost (leestekens, bijna correct nederlands) sowieso al wat prettiger zijn.

Van iemand van ruim 21 jaar mogen we hopelijk wat meer verstand en zelfstandigheid verwachten.

Antwoord op je vraag: lees o.a. de topics over de HTC Touch (Pro), SE Xperia X1 en de Samsung Omnia i900 eens door!
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.