Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[Google Earth] verborgen lichtstralen / lichtspot?

Pagina: 1
Acties:

• Djerique
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 27-11 10:27
Tijdens een Google Earth nieuwbouwpresentatie kwam ik bewerking tegen, waarvan ik niet wist dat die aanwezig was in Google Earth. Ook zoeken op internet leverde weinig info op.

Afbeeldingslocatie: http://www.plaatjesupload.nl/bekijk/2008/09/11/1221138819-240.jpg

Het is niet bewerkt in een videobewerkingsprogramma, want de straal is 3D en beweegt mee met de camera van Google Earth.

Wie heeft hier wel eens van gehoord?

[ Voor 6% gewijzigd door Djerique op 13-09-2008 21:57 ]

• Djerique
Het zou eventueel een eigen plugin kunnen zijn...

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:17

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Het ziet er gewoon uit als een spot van een helikopter......

Xbox Live ID:Notna8310

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:41

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Is het niet gewoon een plugin wat aangeeft wat de nieuwbouw enzo is?

• OliverBB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 23-11-2024
is het niet iets dat je eroverheen kunt zetten met 'beeldoverlay' of zo?

• Djerique
Notna schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:19:
Het ziet er gewoon uit als een spot van een helikopter......
ja, lijkt er wel op, maar nergens op internet of in Google Earth is deze functie beschikbaar

[ Voor 48% gewijzigd door Djerique op 12-09-2008 10:39 ]

• Djerique
OliverBB schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 10:36:
is het niet iets dat je eroverheen kunt zetten met 'beeldoverlay' of zo?
Thanks, Ben het nu toevallig net aan het checken
http://earth.google.com/i.../v4/ug_imageoverlays.html

• Johnny
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 28-11 13:11

Johnny

ondergewaardeerde internetguru

Djerique schreef op donderdag 11 september 2008 @ 15:48:
Tijdens een Google Earth nieuwbouwpresentatie kwam ik bewerking tegen, waarvan ik niet wist dat die aanwezig was in Google Earth. Ook zoeken op internet leverde weinig info op.

[afbeelding]
Filmpje

Het is niet bewerkt in een videobewerkingsprogramma, want de straal is 3D en beweegt mee met de camera van Google Earth.
Jij denkt dat er geen videobewerkingsprogramma's zijn waarmee je 3D special effects kan maken?

Aan de inhoud van de bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend, tenzij dit expliciet in dit bericht is verwoord.

• Djerique
Johnny schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:05:
[...]

Jij denkt dat er geen videobewerkingsprogramma's zijn waarmee je 3D special effects kan maken?
Dat zeg ik niet. Het is voor een amateur vrijwel onmogelijk om als je een Google Earth filmpje hebt, achteraf nog zo'n 3D straal laten te integreren in het filmpje.

Het zou in principe wel kunnen, maar dan moet je frame per frame bewerken, zodat je een 3D effect krijgt. Zoals ze bij grote filmstudio's wel eens doen.

• mangahuisman
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 11-03 10:12
Het kan natuurlijk een magnumbeam zijn uit een quantumboog die door de ionenversneller is geillusioneerd.

• Marzman
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

Marzman

They'll never get caught.

Djerique schreef op vrijdag 12 september 2008 @ 11:17:
[...]

Dat zeg ik niet. Het is voor een amateur vrijwel onmogelijk om als je een Google Earth filmpje hebt, achteraf nog zo'n 3D straal laten te integreren in het filmpje.

Het zou in principe wel kunnen, maar dan moet je frame per frame bewerken, zodat je een 3D effect krijgt. Zoals ze bij grote filmstudio's wel eens doen.
Ik denk dat het wel meevalt. De amateurvideo's worden ook steeds beter (sommige dan). Kijk eens in het forum van een willekeurige game met redelijke aanhang. De effecten die in sommige video's gebruikt worden gaan nog veel verder dan een meebewegende lichtbundel.

☻/ Please consider the environment before printing this signature
/▌
/ \ <-- This is bob. copy and paste him and he will soon take over the world.

Verwijderd

HET EERSTE EFFECT VAN DE LARGE HARMON COLLIDER?!

Nee serieus.

je kunt in Google Maps gewoon zelf plaatjes etc toevoegen in de code ipv de markers etc. En dus ook shades etc die transparante tpgs kunnen zijn. Is dat het niet gewoon?

• Xadeon
  • Registratie: April 2005
  • Niet online

Xadeon

[☆] Generaal Laagvlieger [☆]

Het is E.T. met een zaklantaarn. :+

Gewoon door iemand doelloos nabewerkt. Want kan niet uit het plaatje opmerken dat het wat anders kan zijn.

Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21

Pagina: 1