Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Half life 2: Episode one start niet op

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo

Ik heb een dringende vraag, ik ben namelijk al 3 weken achter elkaar bezig
om half life 2: Episode one aan de praat te krijgen maar dit lukt niet elke keer als ik hem
op wil starten komt er een schermpje waar staat dat ie hem aan het laden is
en daarna gaat dat schempje weg ( dat hoort ) maar dan start ie hem niet op wat moet ik doen ?

P.S ik hem vandeweek ff kunnen spelen maar dan valt ie in een keer uit en kan hem daarna niet meer opstarten.
ennu ja mijn pc kan hem aan en alles ik heb pas half life 2 zelf en episode 2 uitgespeeld

Alvast bedankt
MVG Marc

• Turismo
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 17:05
Sorry heb me glazen bol thuis laten liggen..
Dus als je alsjeblieft je hardware configuratie en OS met ons kan delen..gaarne.

Ati mobility kaarten (notebook) hebben nog wel s problemen met HL2:Episode 1, maar dit hangt dus allemaal van je systeem af.

Gamebak Look Behind you, a Three Headed Monkey!

Verwijderd

Topicstarter
http://img180.imageshack.us/my.php?image=specor3.png
DIt is wat ik heb. hoop dat het genoeg is
alle drivers zijn up to date :)

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 11-09-2008 17:10 ]

• Jejking
  • Registratie: Februari 2005
  • Niet online

Jejking

It's teatime, doctor!

Probeer eens de details lager te zetten, je hebt maar 128MB videomem. Voor de rest: ngo steeds te weinig specs. Voeding, cpu, mobo, ram, HDD enzovoorts.

• PromoX
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-11 13:17

PromoX

Flying solo

Jejking schreef op donderdag 11 september 2008 @ 17:19:
Probeer eens de details lager te zetten, je hebt maar 128MB videomem. Voor de rest: ngo steeds te weinig specs. Voeding, cpu, mobo, ram, HDD enzovoorts.
En als je deze geeft, zet ze dan meteen in het topic zelf in plaats van via een afbeelding.

Sowieso is wat meer inzet wel gewenst op GoT. Je geeft aan dat je al 3 weken bezig bent om het spel aan het draaien te krijgen, maar het is dan wel handig om aan te geven wat je allemaal geprobeerd hebt, wat je gevonden hebt via google, of je andere drivers of instellingen geprobeerd hebt, enz.

And I'm the only one and I walk alone.

Verwijderd

Topicstarter
nou heb zelf nog verder gekeken want een ander spel deed het ook niet.
maar hij doet het weer.
wat nou het probleem was dat bij DxDiag de opties directdraw en nog meer waren uitgeschakeld
:) maar toch bedankt
PS srry voor de late reactie":P
Pagina: 1