Verwijderd

Topicstarter
Beste Tweakers,

Ik ben redelijk nieuw in deze community, het spijt mij dus als ik deze post niet op de juiste plaats typ.

Mijn vraag luid:

Ik zoek een soort Software Tool die voor mij kan bijhouden welke hardware (laptops) bij welke werknemer is. Gewoon een soort management systeem dus om alle hardware binnen het bedrijf te lokaliseren. Dit mag best webbased ofzo zijn, als het maar 'makkelijk' aan te vullen is en eventueel met inlog waar mensen zelf kunnen invullen of zij inmiddels beschikking hebben over nieuwe hardware. Zodat ik makkelijk en snel kan zien wat er met de hardware binnen mijn bedrijf gebeurt.
Opensource software heeft mijn voorkeur, aangezien ik er wellicht zelf nog wat aan wil sleutelen.

Ik weet niet of zoiets bestaat of niet, vandaar dat ik het hier even vraag.

Alvast velen dank aan degene die mij hier verder mee kan helpen.

- Robbert

• Spider.007
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Spider.007

* Tetragrammaton

Heb je al gezocht? [search=hardware management software] en [google=hardware management software] leveren volgens mij redelijk wat resultaten?

---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate

Verwijderd

Topicstarter
Ik wist niet precies hoe ik het moest noemen, maar inmiddels ben ik erachter. Dat maakt het zoeken wat makkelijker ;)

toch bedankt voor de reply.