Toon posts:

PC sluit af en toe automatisch af...

Pagina: 1
Acties:
  • 129 views

Verwijderd

Topicstarter
Hi all,

af en toe gebeurd het dat mijn pc ineens weg valt. Bij restart krijg ik verder geen foutmeldingen oid maar hoe kan dit nu?

Eerder begreep ik dat de kast te warm kan worden en de pc auto afsluit doordat de ventilatoren het even niet meer aan kunnen/te veel stof.

Regelmatig clean ik dus nu ook de binnenkant van de kast maar... helaas. Het gebeurt af en toe nog steeds...

Any help here?

THANKS!! _/-\o_
Groetjes, DutchessAMS

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 15:01
Blijf tijdens het opstarten op F8 herhaaldelijk rammen, dan krijg je het bootscherm van XP (mits je XP hebt) daar kun je kiezen voor "Niet herstarten bij systeemfout" of iets in die richting. Kies daarvoor en wacht tot het weer gebeurd. Waarschijnlijk krijg je dan een mooi blauw schermpje te zien.
Als dat niet gebeurd en hij gaat gewoon uit, dan moet je even je koeling nakijken.

Computer says no

• GENETX
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 21:21
Beste DutchessAMS,

Probleemtopics zoals deze zijn niet toegestaan binnen de CSL, zie ook: CSL Beleid

Zoals je hebt kunnen lezen tijdens het registreren verwachten we op GoT wat meer inzet. Wellicht is de oplossing te vinden in de Hangen en Opstartproblemen troubleshooter of CSL FAQ

Dit topic gaat dus op slot en we wensen je nog veel succes met het zoeken naar een oplossing.

Dit topic is gesloten.