Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[Vodafone] Een medewerker spreken kost ineens geld?

Pagina: 1
Acties:

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11 21:36

aKra

Intentionally left blank.

Topicstarter
Ik kreeg gisteren een rekening binnen die veels te hoog is en deels niet klopt en ik wilde dus contact hebben met mijn 'vertrouwde' klantenservice... Kreeg ik ineens medegedeeld dat ik € 0.25 moet betalen per minuut om iemand van vlees en bloed te spreken... En dan nog '9 minuten wachttijd' erbij...

Ik heb hier nooit iets over thuisgekregen/überhaupt informatie dat ze dit gingen invoeren. Dat vond ik juist de plus van Vodafone de klantenservice waar je lekker tegen aan kon humeuren als er iets niet goed geregeld was. Nu wist ik wel van Telfort die de prijzen ging instellen, en daarom daar ook weggegaan. Maar mag Vodafone dan wel dit zomaar doen zonder medeweten van de gebruikers?

Ik voel me beduveld 8)7

• beany
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:16

beany

Meeheheheheh

Hoezo? Je krijgt het toch te horen voordat je iemand te spreken krijgt?

Zou anders zijn als het pas na een gesprek medegedeeld wordt.

Dagelijkse stats bronnen: https://x.com/GeneralStaffUA en https://www.facebook.com/GeneralStaff.ua

• Flipke84
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 09-11-2024
Zie dit op de vodafone pagina:
Wat kost bellen naar de Vodafone klantenservice?

Als je een Basis Abonnement hebt, is bellen naar 1200 gratis.
Met een Vodafone Scherp abonnement, kost bellen naar de klantenservice 0,25 euro per minuut.
Heb je Vodafone prepaid? Dan betaal je 0,35 euro per minuut als je een van onze medewerkers wilt spreken.

• aKra
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 14-11 21:36

aKra

Topicstarter
Ik heb een Vodafone sim-only, specifiek geen Scherp omdat ik dat een beetje kul vind.

Sinds wanneer is dit dan, want dit is dan zonder mijn medeweten ingevoerd.

• IceEyz
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11 14:39
Mijn vriendin had dit van de week ook, maar dan met de Voicemail.

Zij werd 2x 21 cent in rekening gebracht voor het bellen naar de Voicemail, terwijl op andere momenten er niets in rekening werd gebracht. Gebeld naar de Klantenservice alwaar haar meegedeeld werd dat er afgelopen maand problemen in het systeem waren (wat een verassing..) waardoor er soms buiten de bundel werd getarifeerd in plaats van er binnen.

Kortom, het is hun fout, en waarschijnlijk helpt een telefoontje wel om het terug te krijgen of te laten verrekenen met een volgende factuur.