Toon posts:

Extern Bureaublad

Pagina: 1
Acties:
  • 225 views

Verwijderd

Topicstarter
Voor het onderhoud van mijn server gebruik ik extern bureaublad. Echter als ik deze een tijdje niet gebruik dan logt ie automatisch uit en moet ik opnieuw inloggen. Hoe kan ik dat voorkomen?

• lier
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:25

lier

MikroTik nerd

Door de setting aan te passen waardoor deze time-out niet meer op treedt.

Evident...ja natuurlijk, maar zo werkt het wel.

Wat je kan doen:

Lees eens een aantal van deze links...

Eerst het probleem, dan de oplossing

• flux_w42
  • Registratie: November 2006
  • Laatst online: 07-09-2024

flux_w42

jah, nu is het helemaal kapot

Lang leve google (en technet van microsoft) ;)

[ Voor 13% gewijzigd door flux_w42 op 11-09-2008 12:22 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB

Front verplichte underscores

En pak-em-beet [google=remote desktop automatic logoff timer] (om eens wat andere zoektermen te proberen) doet hetzelfde.

Kortom: als je zelf even goed zoekt ben je sneller klaar dat wanneer je het hier vraagt. En als je die zoektermen niet kon bedenken, ken je het principe nu en is het een nuttig topic geweest \o/

Overigens zie ik dat Experts Exchange weer eens grappig doet en de oplossing alleen wil geven als je betaalt. FWIW:
Local Computer Policy -> Computer Configuration -> Administrative Templates -> Windows Components -> Terminal Services -> Sessions
-> Set a time limit for active but idle Terminal Services sesssions
Een en ander hangt natuurlijk wel af van het gebruikte OS. Je noemt dat niet, dus ik ga er maar van uit dat bovenstaande tips voldoen.

Het is je de afgelopen jaren al vaker gevraagd, geef in een topicstart voldoende informatie over onderwerp/situatie/zoektocht (incl een titel die af is), dan kunnen we beter helpen. Dat is hier niet gebeurd, dus dit topic sluit ik.

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.