Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een Sony MEX-BT 3600 autoradio met bleutooth geïnstalleerd in mijn auto, in combinatie met een Nokia 6110 Navigator.
De bleutooth werkt met de telefoon echt voorbeeldig; stemmen, heen en weer, erg duidelijk via de speakers van de auto, echter de in de Nokia gebouwde navigatie doet het niet met bleutooth via de speakers. :'(

Ik heb de telefoon in een andere auto geprobeerd, met één of andere Parrott, en toen deed de navigatie het wel met bleutooth via de carkit.....

Wat doe ik fout???

[ Voor 7% gewijzigd door een moderator op 15-09-2008 10:14 . Reden: aanhef en groeten is niet nodig ]

• Ginz
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 28-01 13:35

Ginz

Trek Superfly 5 powered

Ik denk dat je niet specifiek iets fout doe, maar dat het gewoon niet gaat lukken.

Bluetooth is (helaas) niet zoals infrarood. Bluetooth bestaat uit verschillende profielen, die helaas soms niet altijd even goed met elkaar werken.

Echte compatibiliteitslijsten bestaan eigenlijk ook niet. De enigste echte zekerheid krijg je door te testen. En aangezien het bij jouw combinatie niet lukt, geeft dat aan dat het waarschijnlijk komt door niet goed samenwerkende profielen.

Kan je (waarschijnlijk) helaas niets aan doen.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
"You like it now, but you'll learn to love it later"

• Bierkameel
  • Registratie: December 2000
  • Niet online

Bierkameel

I use Debian btw

Ik heb ook zo'n combo.
Het probleem is dat hij de audio af wil spelen via de radio, deze moet je dan dus op BT audio zetten en dan hoor je het geluid, je kan niet je navigatiegeluid ontvangen terwijl je radio luistert of MP3's vanaf je USB stick.

Alle proemn in n drek

Verwijderd

Topicstarter
Ok, Bedankt, ik was er idd achter dat het allemaal niet zo simpel is als het lijkt.

Groeten
Frits Bugatti