Toon posts:

[Sharepoint] URL manipuleren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb op een sharepointpagina een button toegevoegd. Zodra de gebruiker op die button klikt komt hij op de newform.aspx van een lijst. Dit werkt goed maar ik wil in de url een waarde meegeven (querystring). Dit krijg ik niet aan de praat. Op internet zegt men dat je accolades moet gebruiken.

Zo dus:
code:
1
<input type="button" value="Form Action" name="btnFormAction" onclick="javascript: {ddwrt:GenFireServerEvent('__redirect={Lists/detail/NewForm.aspx?var_x003D__x007B_@Title_x007D}')}" />

Dit werkt echer niet. Uiteindelijk krijg ik dit letterlijk terug: http://..../....l/Lists/detail/NewForm.aspx?var={@Title}

In google krijg ik geen andere suggesties....

• Glorix Jim
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 03-02 15:05
(jarig!)
Waarom doe je het niet gewoon in html/javascript? En wat wil je bereiken met een knop die linkt naar de newform.aspx? :)

Verwijderd

Topicstarter
Glorix Jim schreef op zaterdag 13 september 2008 @ 13:12:
Waarom doe je het niet gewoon in html/javascript? En wat wil je bereiken met een knop die linkt naar de newform.aspx? :)
Dat eerste gaat niet omdat de url gegenereerd wordt. Wat ik wil bereiken is dat de gebruiker op een form terecht komt waar hij aanvullende gegevens in moet vullen. Een aantal velden wil ik echter pre-fillen.