Toon posts:

Essent...

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
bij een vriend kam vanmiddag een brief in de bus van @home:

'geachte sukkel,

je wilt dus kabel, nou dat zal je dus lekker nooit krijgen >:) heheh, omdat jij het bent.

de rest van de wereld sluiten wij wel aan, maar jou dus niet, omdat je al veel te lang hebt moeten zeuren om een aansluiting.

kortom, je hebt pech, en je mag nog jaaaaren achtereen met je 56k6'je inbellen, en de kpn vetmesten
'

dit was dus niet de echte brief ;), het eentje waarop stond dat de dienst voorlopig niet beschikbaar zou zijn bij hem, en er zat nog zóóón leuk cdtje bij :+

hij verteld dat dus, en ik ff voor de grap de postcode sjek erbij, idd. 'de dienst is nog niet beschikbaar blahblahblah...' maar toen ik ipv zijn huisnummer het nummer van z'n buren invoerde (2-onder-1-kap-woning, dus praktisch het zelfde huis) stond er ineens 'de dienst is al tijden beschikbaar, waar wacht je nog op, vul nu maar je rekening nummer in en zet een kruisje :+'

vaag ?!? lijkt me dat die huizen zo ongeveer aan de zelfde aansluiting zitten, maar kabelinternet kan zeker niet op dat ene stukje Nederland waar hij toevallig woont :?

Hij had de sales-desk gebeld (0800-0093) en daar kreeg ie alleen een slome gast die zichzelf niet begreep, en het probleem helaas dus ook niet :(

zucht... essent zijn best wel dikke flikkers eigelijk, ik heb zelf ook al dikke problemen gehad met de helpdesk ed. omdat mijn intersnert (ik heb wel kabel >:)) er telkens uitvloog (4 keer per week :() en dat lag aan de versterkers in de staat die anders moesten worden afgesteld, maar ze wouden me niet geloven :(
daar heb ik 3 weken over gedaan om de boel eindelijk opnieuw af te laten stellen, en nu werkt het prima, maar die helpdesk bel ik dus nooit meer
eigelijk is Help(TNIET)desk een betere naam ervoor ;)

hebben jullie soms (de laatste tijd) ook al zulke negatieve ervaringen met onze fijne vrienden van essent?

greetz,

Jasper

Verwijderd

nee.... wat is het nut om dit hier te melden!??!?!?!

Verwijderd

I & T |:(

• dudek
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 08-11-2022

dudek

I spy with my little eye

Op woensdag 21 februari 2001 22:27 schreef Ruud het volgende:
nee.... wat is het nut om dit hier te melden!??!?!?!
eehhhhh
zodat iedereen weet dat essent zuigt :?
oh nee, dat wist iedereen natuulijk al |:(

Women, you can't live with 'em..... and you can't live with 'em!
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
--> internet & telefonie

Essent regeert :7
Maar ze zijn de laatste tijd een beetje aan het kloten.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

Verwijderd

Topicstarter
nou sjezus... SORRY HOOR :+

ik wou gewoon even weten wat jullie er van vinden, helemaal geen 'welles/nietus' rond esssent....

• EquiNox
  • Registratie: Januari 2000
  • Niet online

EquiNox

Speed plz.

1 ding, die Helpdesk is wel gratis. Kun je toch gratis klagen enzo. :)

Ik bel er nu al minstens 2x per week heen om te horen wanneer ik de kabel mag verwachten. Duurt nog wel ff denk ik, maar ik hou de druk erop! :)

Verwijderd

Verkeerde forum! Leer het nou eens af!

Mijn mening over Essent --> zie sig.
Pagina: 1