Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

wowfx.dll verwijderen

Pagina: 1
Acties:

• fanta22
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 24-11 20:13
Ik heb het bestand wowfx.dll dit is volgens mij spyware, Mcafee geeft de hele tijd de melding dat dit bestand verwijderd is, maar dat is niet zo. Ik gebruik Windows xp pro.
Ik heb al geprobeerd of ik het met ad-aware kon verwijderen of met Mcafee maar dit lukte niet.
Ik heb zlef ook al wat rondgezocht op google maar ik kan geen oplossing vinden.

• Ultraman
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23:58

Ultraman

Moderator Harde Waren

Boefje

Al opgestart in Veilige modus en het bestand met eigen hand verwijderd?
Google zegt tegen mij dat het geen bestand van Windows is, maar voor de zekerheid zou je hem kunnen verplaatsen naar een USB-key oid.

Ik mis een beetje je eigen inzet, want als ik "wowfx.dll" in tik in Google vind ik een hoop informatie, waaronder adviezen om het te verwijderen in Veilige Modus tot een complete herinstall om er zeker van te zijn dat je er van af bent.

Als je stil blijft staan, komt de hoek wel naar jou toe.

• fanta22
Ik weet ook heus wel dat ik het kan verhelpden door er een image overheen te gooien maar dat zie ik vaak als laatste redmiddel. Verder zie je ook dat er bij google aangegeven wordt dat het om een trojan gaat dat zich vermenigvuldigd en renamed, dus ik betwijfel of alleen dat bestandje verwijderen in veilige modus genoeg is. Ik ben eigenlijk op zoek naar een programma dat dit herkent en kan verwijderen.

• Dysmael
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 01-08-2019
Probeer malwarebytes anti-malware eens:
http://www.malwarebytes.org/mbam.php

Daar heb ik de laatste tijd hele goede ervaringen mee en die heeft ook een functie om gelockte bestanden te verwijderen. (waar ik geen ervaring mee heb maar een bestand verwijderen is zo gedaan door op te starten in veilige modus of van een ander bootmedium)

• fanta22
Dankje ik heb het met het programma malwarebytes kunnen verwijderen.