Ik heb een heel vaag probleem waar ik helaas met google ook bijzonder weinig informatie kan vinden.
Ik ben bezig om met Spring, JSF en OpenJPA een webapplicatie te bouwen en tot nu toe ging dat aardig goed. Echter, krijg ik de volgende error wanneer OpenJPA de objecten gaat aanmaken.
Mijn object heb ik inmiddels helemaal gestript tot het onderstaande, maar de error blijft komen.
Ik heb de class file bekeken met een bytecode viewer, maar daar zie ik geen gekke dingen zoals dubbele method namen met dezelfde signature. Andere objecten die in de objectgraph voorkomen (en ook TMDataObject extenden) werken prima. Ik weet nu niet waar ik verder moet zoeken, dus als iemand een idee heeft?
Ik ben bezig om met Spring, JSF en OpenJPA een webapplicatie te bouwen en tot nu toe ging dat aardig goed. Echter, krijg ik de volgende error wanneer OpenJPA de objecten gaat aanmaken.
code:
1
2
3
4
5
| java.lang.ClassFormatError: Repetitive method name/signature in class file model/SecretKey
at java.lang.ClassLoader.defineClass1(Native Method)
at java.lang.ClassLoader.defineClass(ClassLoader.java:620)
at java.security.SecureClassLoader.defineClass(SecureClassLoader.java:124)
etc.. |
Mijn object heb ik inmiddels helemaal gestript tot het onderstaande, maar de error blijft komen.
Java:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
| /** * */ package model; import model.TMDataObject; public class SecretKey extends TMDataObject { public Long secretKeyId; public SecretKey() { } public Long getSecretKeyId() { return secretKeyId; } public void setSecretKeyId(Long secretKeyId) { this.secretKeyId = secretKeyId; } } |
Ik heb de class file bekeken met een bytecode viewer, maar daar zie ik geen gekke dingen zoals dubbele method namen met dezelfde signature. Andere objecten die in de objectgraph voorkomen (en ook TMDataObject extenden) werken prima. Ik weet nu niet waar ik verder moet zoeken, dus als iemand een idee heeft?
[ Voor 4% gewijzigd door Standeman op 11-09-2008 10:42 ]
The ships hung in the sky in much the same way that bricks don’t.