Sinds vanmorgen start mijn Macbook Pro SR 2,2 niet meer op. Zonder er bij na te denken koppelde ik op de TUD een extern met een standaard DVI-DSUB adapter aan op mijn laptop.
Anders moet ik maar met Apple gaan bellen als mijn thuisopties ook niet blijken te werken. Ik ben blij dat ik nog Applecare heb gekocht, want dit is net de 14e maand.
- Bij het opstarten vanuit sleep wilde het interne en externe scherm niet aangaan.
- Geforceerd afgesloten dmv powerbutton. Net voor het afsluiten knippert het LEDje aan de voorzijde snel enkele keren. Alle randapparatuur ontkoppeld.
- MPB opnieuw aangezet. Weer zwart scherm. Geforceerd afgesloten (lang Powerbutton indrukken)
- SMC en PRAM reset, probleem blijft.
- Op lichtnet en op accu geen verschil.
- Overige items van Apple support geprobeerd.
- Harde schrijf spint op en lijkt te lezen
- CD die erin zat kreeg ik er pas na vele keren proberen na de resets eruit.
- LED aan de voorzijde blijft branden als MBP aan is.
- Druk ik dan kort op de Powerbutton, gaat LED aan voorzijde direct uit, maar HDD blijft draaien.
- Met functieknoppen krijg ik de LEDverlichting van het toetsenbord niet aan
- Backlight gaat niet aan, ook is er niets op het scherm te zien onder invallend licht.
- Als ik thuis ben met Apple DVI-DSUB extern scherm aansluiten.
- Mijn KTA 4GB RAM vervangen met het originele RAM (lijkt me sterk, al maanden geen probleem)
- Kan een standaard ipv apple dvi-dsub adapter mijn logic board vern*ken?
- Hebben jullie nog andere opties en/of tips die ik kan nagaan?
Anders moet ik maar met Apple gaan bellen als mijn thuisopties ook niet blijken te werken. Ik ben blij dat ik nog Applecare heb gekocht, want dit is net de 14e maand.
Notebook ]Acer Aspire 5024WLMi / 5633WLMi / MacBook Pro 2,2 GHz | Desktop AMD Athlon 1600+ Signature is oud ;)