Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• puddinkie
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-07-2024
hoezo daanno kan ik dat niet vragen

ik heb er zelf de ballen verstand van dus hoe kan ik dan een eigen inzet tonen als ik er geen verstand van heb en hier om hulp vraag om een paar goeie snelle pda's

ik heb een antwoord op me vraag gekregen dan de htc dual snel en handig in gebruik is en dan die gene die hem ook heeft er tevreden over is

dus ik kan nu in ieder geval is kijken wat voor 1 dat is

en om gelijk een slotje er op te doen vind ik beetje sneu...

maar goed aan gezien contact zoeken via got niet al te simpel is en je weer email adressen moet kopieeren en alles doe ik het maar zo stuk makkelijker en kan iedereen het ook lezen.

vind het gewoon jammer dat je hier zo behandelt word.

zeg dan gewoon dat ik wat moet doen en waar ik het beste kan kijken voor een vergelijking.

• Invisible_man
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 14:05
Hoezo zou je topic gelijk weer dicht gegooid worden? Dit zijn immers geen complete systemen of laptops waar je van wil weten wat de beste voor jou zou moeten zijn, dus het lijkt mij dat er wel een zinvolle discussie gevoerd kan worden over dit onderwerp. Wat ik mij overigens bij jou zoektocht afvraag: wat moet die PDA kunnen? Als je naar die HTC modellen kijkt, zijn dat (ik geloof) altijd modellen met ingebouwde telefoon (oftewel smartphones). Of ben je meer opzoek naar een gewone PDA voor wat tomtom, als notitieblok en als agenda?

Mischien dat je nog wel zelf wat modellen kan zoeken dan alleen die HTC dual, kijk anders eens bij asus of hp.

[ Voor 9% gewijzigd door Invisible_man op 11-09-2008 07:19 ]

• DaannO
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 04-07 09:17
Je kunt eens beginnen met Google of onze search. Een beetje achtergrond zoeken of een winkel binnen stappen en je laten adviseren. Kom je er dan nog niet uit dan kun je daar een mooi topic over openen ;)

Dit topic is gesloten.